{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Skader ang. følgrime {{forumTopicSubject}}

Jeg har set at rigtig mange vælger at lægge grime på deres føl, da det så er nemmere at tage evt, ud og ind, men også at "fange".
Vidste u, at en bare lidt for stram følgrime, kan medføre stærke kæbeskader på et føl? Jeg vidste det ikke før for nogle år siden, hvor jeg tog mig tid læse en ordentlig bog om føllets udvikling.
Vi har i hvertfald droppet at lade vores føl gå med grimer på folden, og benytter dem kun, når vi skal trække med dem eller til skue.

Så ja, det var bare lige en lille "warning" fra mig ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skader ang. følgrime
  • #1   2. okt 2009 Vi sørger for at grimerne passer til føllene - også når de vokser.
    De får dem af og på hver eneste dag, både for at lære dem almindelig omgang, og for at vi kan tjekke at de ikke er ved at vokse ud af grimen, og derfor skal have en ny.. (:

• #2   2. okt 2009 Det vidste jeg ikke. Zaffe har kun grime på, på folden og når han står på gangen. På den måde er hans grime i hænder hver dag. (Det er han også, men lige meget lige her)
    På den måde kan vi indstille den mm hvis det er.

• #3   2. okt 2009 vores føl får på fra dag 1... og ligeledes fra dag 1, kigger vi til dem dagligt, og har dagligt fat i grimen om den stadig passer, så det er IKKE noget der sker hos os...

Kommentér på:
Skader ang. følgrime

Annonce