{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Travere? {{forumTopicSubject}}

Hvad bruger i jeres travere til? Går de stadig travløb, eller har i sprunget dem til osv? Ville meget gerne finde ud af hvor mange der ligesom mig, har sprunget sine travere til, og hvor mange der stadig kører travløb. Og hvis i har valgt ikke at bruge jeres traver til løb eller spring, hvad så? Hvad rider i, og hvor langt er i kommet, på hvor lan tid? Fortæl fotæl ^^, Smid en kommentar og/eller en bedømmelse på min traver? Lover at bedømme/kommentere tilbage (; Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Travere?
  • #1   26. okt 2009 Jeg bruger min traver til dressur, ville gerne springe på hende men hun er bange for og gå ind over bom.
    Dressur er hun bedst til og går lige pt LB hun har redet LA men fordi hun er blevet sparket og har været halt er vi stadig på genoptræning smiley

Kigger forbi nu smiley
    kig forbi min traver

• #2   26. okt 2009 Min traver brugte jeg til western. Han var helt fantastisk til det. Sprang ham også lige da jeg fik ham, hvilket han også var ret god til.

Min erfaring er at travhestene - dem der har gået løb i hvert fald (ikke dem der er sigtet fra inden løb) er nogle rigtig gode viljestærke heste, som kan klare det meste.

Min er i øvrigt 30 år pt og går derhjemme og hygger sig. Han bliver ikke redet længere grundet end skade i det ene bagben, men uden skaden ville han stadig være i fuld ridning.

• #3   26. okt 2009 Min traver dreng blive brugt til spring, dressur og skovtur.. smiley Tror han nyder det hele, det gør jeg i hvert fald.. Han virker altid glad for at lave noget...

Jeg sagde allerede da jeg fik ham af min fra føl at han ik sq gå løb, så han har været spændt for vogn én gang, synes det var for mit vedkommende spild af penge og var overhovedet ikke det jeg havde i tankerne om at bruge ham til...

• #4   27. okt 2009 Eftersom alle vores travere er avlet til det formål, at starte i løb senere hen, ejer vi kun travheste, som er løbsheste, avlshopper, plage og føl smiley

Kommentér på:
Travere?

Annonce