379 visninger
|
Oprettet:
Travere? {{forumTopicSubject}}
Hvad bruger i jeres travere til? Går de stadig travløb, eller har i sprunget dem til osv? Ville meget gerne finde ud af hvor mange der ligesom mig, har sprunget sine travere til, og hvor mange der stadig kører travløb. Og hvis i har valgt ikke at bruge jeres traver til løb eller spring, hvad så? Hvad rider i, og hvor langt er i kommet, på hvor lan tid? Fortæl fotæl ^^, Smid en kommentar og/eller en bedømmelse på min traver? Lover at bedømme/kommentere tilbage (; Mvh
jun 2007
Følger: 132 Følgere: 119 Heste: 6 Emner: 407 Svar: 1.248
Dressur er hun bedst til og går lige pt LB hun har redet LA men fordi hun er blevet sparket og har været halt er vi stadig på genoptræning
Kigger forbi nu
kig forbi min traver
nov 2003
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 24 Svar: 102
Min erfaring er at travhestene - dem der har gået løb i hvert fald (ikke dem der er sigtet fra inden løb) er nogle rigtig gode viljestærke heste, som kan klare det meste.
Min er i øvrigt 30 år pt og går derhjemme og hygger sig. Han bliver ikke redet længere grundet end skade i det ene bagben, men uden skaden ville han stadig være i fuld ridning.
sep 2007
Følger: 88 Følgere: 99 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 769
Jeg sagde allerede da jeg fik ham af min fra føl at han ik sq gå løb, så han har været spændt for vogn én gang, synes det var for mit vedkommende spild af penge og var overhovedet ikke det jeg havde i tankerne om at bruge ham til...
jan 2007
Følger: 67 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 91
Travere?