{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Ungheste {{forumTopicSubject}}

Min mor er opvokset med heste og fik selv et føl i fødselsdagsgave på et tidspunkt imens hun boede hjemme. Nu er det min tur til, at få hest, jeg er bare i kategorien nybegynder og har egentlig ikke så meget forstand på det - ENDNU! Jeg har fået afvide af flere, at det kan let gå galt med ungheste, hvis man ikke ved, hvad man skal og ikke skal. Men hvad er det, der kan gå galt? Hvad er det man skal og ikke skal og hvad er det man skal holde øje med?
Jeg har aldrig fået ordenligt svar og det vil jeg altså nu.
Er det helt utænkeligt, at en nybegynder og stadig ret uerfaren kan få noget godt ud af, at købe en pony fra føl af?
Det jeg skal med den her pony, er at træne den for sjov.. Opbygge et venskab.. Udsigten ligger ikke direkte på ridning, men også det en dag.:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ungheste
  • #1   28. okt 2009 Grunden til, at jeg nævnte min mor er fordi hun ikke mener de gjorde noget specielt hjemme ved hende og de købte altid fra føl af og tilred selv.. Hun kan heller ikke helt forstå, at det skulle være så svært..