{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Åh... hvor jeg hader det... {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er min ponyalder jo desværre snart forbi og jeg må desværre indse at Chiquita er en for god pony at lade stå.
Jeg har haft hende i 5 år nu.. så det var bare en svær beslutning at vælge hun skal væk efter nytår..

Hvad mener i hun er værd?

Beskrivelse (se billeder på hendes præs.):

Jeg er 16, og slutter snart mine ponyår. Jeg står med en 13 år gammel kat II på 140, færdigmålt, DSP efter Nick(A-pony i spring). Hun er kåret sølvhoppe med bla. karakterene 9 for type, 878 for gang, samt 8 for helhed. Hun avler særdeles godt, og vi har selv et førstepremieføl efter hende.

Jeg købte hende år tilbage, hvor hun aldrig havde været brugt. Jeg brugte hende som springpony - dengang gik hun som kat II. Vi startede adskillige Lbér samt en enkelt La. Det vil sige hun faktisk har sprunget La - Mb for kat II.
Hun har som de fleste Nick afkom en eminen springteknik! Hun har kapacitet og potentiale til at nå til de internationale stævner.
Hun har flere avlsgodkendte søskende, og et hav af søskendeponyer på lands og international plan i både spring og dressur. Herunder kan bla. nævnes Tai Tanico, Tai Calito, Tai Tananga, Mikado (solgt til Norge, kom på ponylandsholdet i springning. Springer 145 m. rytter, 190 løss.) Xai Xai og mange mange flere.

Dressuren havde aldrig haft den store interesse. Jeg fik en stor kat I pony hjem, og Chiquita blev sat i fol.
Hun stod enlig, uden at blive brugt i et par år og blev først taget op igen sidste år. Så stod hun lidt stille igen indtil er efter sommerferien.
Jeg begyndte en intensiv dressurtræning med hende og hun har faktisk gået fra Begynder dressur til La1 (Til stævner) på 2 ½ måned. Hun kan alle ponydressur øvelser og vi starter vores C-plans debut om 2 ½ uge. Hun har gået La1 på klubplan. Hun skal sidst i november starte sin første La3, på C-plan

Så lad jer ikke skræmme af hendes alder! Hun er absolut ikke en lærepony! Man skal kunne ride for at ride hendes ryg op.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh... hvor jeg hader det...
Kommentér på:
Åh... hvor jeg hader det...

Annonce