{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Åh... hvor er jeg glad... {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo været meget meget nervøs for, hvordan det ville gå, når smeden skulle komme. Vi har trænet og trænet med Bussen's fusser, og for 3 uger siden, kunne vi endelig tage fusserne op uden problemer (fy for en stank). Jeg bestilte smed, men der var 3 ugers ventetid, hvilket ikke var super godt, for Bussen's hove havde slået grimme flækker. Men der var ikke noget at gøre. Jeg VILLE have den smed, for han ved alt om mine problemer med Fiona og ville sætte den nødvendige tid af - og det så skulle tage en uge...
Nå, men dagen oprandt, og jeg har været så pisse hamrende (undskyld udtrykket) nervøs, for Fiona SKULLE bare ha' smed - nu var hovene begyndt at gå af i store stykker. Jakob kom kl. 14.30, og vi tog alle hestene ind og startede med Victoria. Bussen stod på sin plads og så noget skæptisk ud, med ørerne bekymret lagt bag ud...
Vi blev enige om, at Fiona skulle være nr 2... Jeg placerede mig smask bagved hende og begyndte at klø alle de bedste steder. Jakob, som virkelig er en dejlig smed, snakkede stille og roligt med hende og gav hende tid - og VUPTI... den første hov var klaret. Videre til bagbenene, som klart var dem jeg frygtede mest for. Guf-posen kom på banen, og det gik som smurt! Hun var ikke 100% happy, men hun tog det i stiv arm. Jeg ER SÅ STOLT af min smukke Bus-pige!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh... hvor er jeg glad...
  • #1   4. jun 2009 Stort tillykke med jeres 1. beskæring!!! Jeg smiler ved tanken om, at du har stået og gnubbet hende for vildt på rumpen - hvilken et yndigt billede... ha ha ha.

  • #2   4. jun 2009 Tillykke med lille Bussens 1. beskæring, smiler også ved tanken om en stor rar smed bøjet ned, mor der "rocker" klør på Bussens runde rumpe, mens lille Bus laver spids mule op i vejret i bare fryd og forundring over alt påstyret ;o)

  • #3   6. jun 2009 Hej Pauline.
    Godt at høre det gik godt. Hun har i sin første levetid hos os, haft smed flere gange, og altid fået ros af smeden for sin eksemplariske opførsel. Så hun kan godt. Håber du er mere rolig op til næste gang.
    Mia


Kommentér på:
Åh... hvor er jeg glad...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce