{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

alt for meget udstyr {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det jeg bliver ved med at købe ting til den åndssvage hest! Den mangler intet, men alligevel bliver jeg ved......?? Det er jeg vel ikke den eneste der gør?? smiley

lavede inventar liste forleden dag.
Jeg har 1 hest
28 dækkener
40 grimer
3 hovedtøjer
2 kapsuner
12 sadelunderlag (men ingen sadel) (hest kan ikke rides)
og en masse andet småting, elastikgjorde, bandager, longeudstyr, forskellige bid, fluemasker, refleksudstyr, og en masse ting til rytteren

Jeg blev bare meget chokket da det gik op for mig hvad jeg egentlig havde!

andre der er slemme til at købe unødvendigt udstyr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alt for meget udstyr
  • #1   11. nov 2009 Jeg syntes også jeg har brug for en masse der er livsnødvendigt, når jeg går forbi en rideudstyrs forretning, men jeg mangler egentligt ikke noget.

  • #2   11. nov 2009
    Nej. Hesten har det den har brug for.
    Hun bruger ikke ting til benene, går ikke med dækken og jeg er ikke fan af bling bling. Samt underlag bruger kun strl 16" og dem findes der få af.

    Også spare man en masse penge på at kun bruge dem på det nødvendige, tænk på alt det du kan bruge de penge til.


  • #3   11. nov 2009 Ening med krikken,
    nok er jeg fristet, men har skis'me ikke råd.


  • #4   11. nov 2009 Nope, det kurreres ved at man ingen penge har x(
    Men hvis jeg havde penge, så havde jeg købt udstyr til jeg svømmede i det xb Men så må jeg jo bare spare, hehe. For jeg ELSKER kvalitet, så jeg har hellere lidt lækkert end meget bras ;o)

    Det jeg ca. har (har ikke talt)

    2 heste
    10 grime
    2 lædergrimer
    4 trenser
    2 sadler ( 2 passier sadler, hehehe)
    5 skridttæpper
    2 sæt gamacher
    2 sæt klokker
    10 sadelunderlag (kvalitet såsom Scapa, Anna Scarpati mv.)
    1 SD pandebånd (snart 2, hehe).

    Og en HELT masse andet udstyr, det er bare det mest basale xb


  • #5   11. nov 2009 Jeg er storforbruger af chokolade.

  • #6   11. nov 2009 Jeg er på SU, så det med ingen penge, jo tak det kender jeg alt til. Men kommer alligevel til at købe hesteting.. tror det er lidt en afhængighed. hehe. men vil jo bare have det bedste til min hest.....

  • #7   11. nov 2009 Her er min "inventarliste"..

    1 Hest
    2 Sadler
    1 Hovedtøj
    1 Bid (til 999 kr. vel og mærke)
    4 Dækkener
    3 Skridttæpper
    2 Par gamacher
    1 Par klokker
    4 Underlag
    7 Grimer


  • #8   11. nov 2009 Chiara (1 hest)

    5 dækner
    4 skridttæpper
    2 bid (jeg er bidløs så dem bruger jeg ikke)
    3 hovedtøjer
    2 sadler
    20 underlag
    16 sæt bandager
    12 grimer
    1 par støvler
    1 par klokker
    2 sæt spring gamacher
    2 sæt dressur gamasher
    masser af træktove

    Ud af ALT dette bruger jeg... hmmm
    grime, træktov, skridtæppe, dækner, og den ene sadel
    det negative ved at blive bidløs - du kan ikke bruge alt de gamle crap du købte


  • #9   11. nov 2009 omg 28 dækner til en hest? Ö Hold da op.. xD!!
    Jeg har kun to til en hest smiley

    men jeg holder mig genneralt laaangt væk fra rideudstyrs foretninger!
    Ellers ender jeg med at bruge hele min børneopsparing! smiley
    er storforbruger af : ALT.. -.-'


  • #10   11. nov 2009 Kender det ALT for godt, men ja har ikke noget arbejde for tiden så derfor ingen penge, og tænk en gang både hesten og jeg er i live endnu :O!

    Hehe ej, tro mig vel når jeg har penge bliver de også brugt til alt det man ikke har brug for, er godt i gang med at lave ønskeliste til jul og fødselsdag - hold da op den bliver lang i år smiley


  • #11   11. nov 2009 Hehe
    Det skal lige siges jeg kun er 15 år, men jeg bruger stort set ALLE mine penge på rideudstyr! smiley jeg har faktisk et gavekort lige nu på 400 kr.. NAMNAM! smiley

    men lige pt:

    ponto(1 pony)
    11 grimer
    10 trækketove
    2 trenser(skal have en ny)
    17 sadelunderlag
    2 dækkener(skal også have et nyt)
    5 skridttæpper
    1 sadel
    9x4 bandager
    23x2 gamacher
    4 bid, hehe :o)

    udover det har jeg ALT til hesten: lammeskind til alt, alt smørelse/pleje, og alt til rytteren.. 2 ridehjelme, og flere ridestøvler/jodphurs osvosv. smiley


  • #12   11. nov 2009 Her har jeg også kun lige akkurat det jeg har brug for til mine heste. Men kunne virkelig godt tænke mig en ting eller to - eller 50. Men økonomien er ikke til det.

    Det meste af mit udstyr er også noget jeg har haft i 10 år xD



  • #13   11. nov 2009 En ting jeg dog 'snolder' lidt på er foder - der syntes jeg at det er spændende at sætte mig ind i hvad og hvorfor og få det optimale til den enkelte hest smiley

  • #14   11. nov 2009 Team CIB, ja jeg ved det godt, faldt også næsten bagover da jeg talte dem. Altså vidste godt at jeg havde mange, men havde ikke regnet med alle dem. hehe.

    Isabella- jeg har bevidst undladt alt heste-relateret på min ønskeliste, for ved ikke hvor jeg skal gøre af det... pt. har jeg 3 store skabe fyldt, der hvor min hest står, og så er der fyldt herhjemme i kælderen.

    Bels- uhh, gavekort når kun at få øje på min taske, så er de brugt . hehe, medmindre jeg skal køre langt for at bruge det smiley


  • #15   11. nov 2009 nej, det kan jeg godt forstå! :O)
    men jeg skal oogså snart afsted til en udstyrs foretning! har lige haft fødselsdag smiley Og hypsen har jo altid brug for et eller andet - efter min mening! smiley


  • #16   11. nov 2009 Jeg har ikke så meget til min lille pony. smiley
    Kunne godt trænge til nogle ting, som er nyttige, men i hans str. er det alligevel dyrt, og har ikke rigtig kunne finde det rigtige brugt.
    Har foreksempel sparet lidt til en fleecedækken til ham, som er special-syet, men det er så uden gjord, og ikke engang det kan jeg finde.
    Men hvis jeg havde penge, ville jeg sikkert også havde alt for meget unødvendigt til ham. smiley Så det er fordele og ulemper, ved ikke at havde vildt mange penge.


  • #17   11. nov 2009 kender det godt men det meste er bare små ting for har ikke råd til andet.
    1 pony
    en bomløs sadel smiley
    3 eller 4 trenser
    2 fleece dækkner
    en masse rewfleksting
    masser af plejemidler
    10-11 underlag som jeg ikke kan bruge smiley
    et bomløs underlag
    1 longe gjord
    en skisele
    2 par spring gamacher
    7 grimer

    og meget mere smiley




  • #19   11. nov 2009 eeeelsker nyt udstyr smiley

    2 heste:
    4 sadler
    5 trenser
    8 skridttæpper
    20-25 underlag
    ca. 12 dækner
    10 par gemacher (eskadron, pc, læder, cheval noir osv,) og også mindst 10-15*4 bandager
    omkring 10 par klokker

    også aaaaaaalt muligt andet smiley


  • #20   11. nov 2009 Hvis i har noget som i vil forære væk og sælge billigt, så kunne i måske friste mig. smiley
    Kunne godt lyder til nogle af jer har brug for lidt oprydningssalg. smiley Haha.


  • #21   11. nov 2009 JEG HAR HAFT MIN PONY 1½ ÅR
    jeg har
    4 skrit tæpper
    7 underlag
    2 transer
    2 strile kasser ( ene er gået i stykker bruger det alige vel )
    1 sadel
    2 gange for 1 gang bag gamasjer
    et par klokker
    4 par ride bukser
    7 grimer
    2 hutter

    JEG TROR DET VAR DET


  • #22   11. nov 2009 griner for 2 år siden talte min far mien udnerlag havde 2 heste som ikk kunne rides og havde 30 underlag ups..

    Griner men man kan aaaaaldrig have for meget ustyr lol


Kommentér på:
alt for meget udstyr

Annonce