{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Longering kun til venstre?
  • #1   19. nov 2009 Så gå med ham ud på den højre volte - han skal sikkert bruge noget at støtte sig til (dig) lidt endnu. Efterhånden kan du sende ham længere og længere væk - har også bøvlet en del med Flicka smiley

• #2   19. nov 2009 Det er et meget typisk problem som du langt fra er den eneste, der oplever.

Jeg tror, det hænger sammen med at man som regel starter med at longere til venstre, fordi man jo håndterer hesten fra dens venstre side. Hesten kan ikke umiddelbart overføre en ting fra venstre side til højre. Den skal lære hver side som en "ny"øvelse. Mange heste, der er redet i flere år kan slet ikke forstå, hvis man fx står og eller hopper af på dens højre side, selvom de er helt fortrolig med det på venstre.

Prøv at øve forskellige ting, hvor du håndterer hesten fra højre side, så du arbejder med begge hestens sider. Tror det ville gøre tingene nemmere.

• #3   19. nov 2009 det gjorde min os engang smiley brugte engang 2 timer på det. Så gav han endelig op. Og tog en runde, og så stoppede vi smiley

• #4   19. nov 2009 Jeg havde en hest til handelsundersøgelse, der ikke vil longeres på højre volte. Det viste sig så, at den var skæv i krydset..

• #5   20. nov 2009 Skævt kryds skulle han helst ikke have da der aldrig er sket noget med han.

• #6   20. nov 2009 Fordi en hest er skæv i krydset er ikke ens betydende med, at den ikke kan longeres på den ene volte. Der er rigtig mange veldfungerende heste med skævheder.

Kommentér på:
Longering kun til venstre?

Annonce