Overbelastet knæ {{forumTopicSubject}}
Ja nu har min engel stået stille i godt en uge pga kodeledet der var blevet skadet pga en forvridning.. Hun var så slet ikke halt fri da hun måtte begynde at trave 5 min efter en halv times skridt hver dag.. Hun skulle stå i boks og ikke komme på fold .. Dyrlægen var der igår for at se til hende og sagde at koden var der ikke noget mere efter den tid og hun fik kunstigt ledvæske sprøjtet ind .. Men nu er hendes knæ overbelastet.. ? Hun har intet lavet overhovedet.. Hun har skridtet en halv time hver dag og ellers bare stået i sin boks ..
her imorges da jeg var derude sparkede hun på bokslågen .. (gør hun når hun tigger) og tænkte om det måske kunne være det der har overbelastet knæet nu??
Hun har altid gjort det lidt, men nu står hun jo inde hele tiden og har rig mulighed for at gøre det meget ..
Nogle gode ideer til hvordan hun har kunnet overbelastet knæet nu?
Dyrlægen var sikker på at det ikke var ledgigt og han har givet mig et genontrænings program med skridt en halv time hver dag i en uge også begynde at trave med 5 min og hver 3. dag sætte det op med 5 min til hun kan trave 15 min hvor hun må komme på fold igen ..
Dumme kommentar gider jeg simpelthen ikke .. Søger råd og vejledning hos jer og ringer til doktor dyr imorgen og høre om han tror det kan være sparken på boksdøren ..
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Overbelastet knæ