{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skadet knæ...
  • #1   23. maj 2011 Øv hvor træls men døjer med lidt af det samme.. Jeg bruger varme og is til det ikke er så hævet..
    God bedring:-)

• #2   23. maj 2011 Knæskader er det værste!
    Jeg har en gammel skade efter et styrt, hvor hesten maste mit knæ. Gik i lang tid uden at få noget gjort, og overbelastede det andet knæ. Det resulterede i at jeg nu har smerter i lange perioder, og ofte ikke kan ride pga. det.

død over knæskader!

• #3   23. maj 2011 knæ skader er aldig sjove.. er handicappet og lider konstant af overbelastning, hvilket bliver til forstuvninger pga handicappet.. og gæt der er intet man kan gøre ved det..

her på det sidste har det så slemt at det har været forstuvet og vand i mit ben, det kan i forvejen ikke bøjes mere end 90 grader og kan kun strækkes til 10.. så har ikke rigtigt redet i en uge nu, og skal hel og ikke ride min egen før om 14 dage - 3 uger da han har lavet en masse sår i saddelejet, og på resten af kroppen..

mit venstre ben (det der ikke fejler noget) lider også af over belastning når det højre ben bliver dårligere og dårligere.. der er ikke andet end at vente på at skaden er ved at være ovre.. går man i går man i gang for hurtigt bliver det kun værre..

god bedring til dig..

• #5   23. maj 2011 Dejligt at vide jeg ikke er helt alene i verden med en dum og træls skade!
    Jeg blev oprerert i det højre to gange sidste år, skal muligvis igen.. Venstre overbelastet og skal til undersøgelse i næste uge s:

- God' bedring til jer også!

Kommentér på:
Skadet knæ...

Annonce