{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

hyggelig eftermiddag, kæresten ridetur {{forumTopicSubject}}

Ja her til eftermiddag, spurgte jeg min kæreste om han kunne tænke sig at prøve at skridte en tur med mig smiley

vi har ikke haft mulighed for det LÆNGE..... men nu står entertainer og isabella samme sted...

og sørme ikke om han sagde ja smiley

det er 2. gang han sidder på entertainer (stort dyr på 176 cm), første gang var en kort trækketur og min kæreste er IKKE ridemenneske...

men vi skridtede en lang tud på en hel time, i mørke med måneskind smiley sikke hyggeligt det var, og entertainer opførte sig eksemplarisk og gik bare og hyggede sig smiley

da vi kom hjem lukkede vi isabella og entertainer sammen i hallen, og tror i ikke isabella er MØG HAMRENDE hestgal, så hun lagde mega op til entertainer (som stadig er hingstet)...

så de troede lige de skulle til at hygge, da vi stoppe dem ha ha


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hyggelig eftermiddag, kæresten ridetur
  • #1   30. nov 2009
    Lyder hyggeligt smiley
    Tror sku ikke jeg får lokket min kæreste med over til hesten, han er panisk over for dem og tror ikke på at Maja er en venlig sindet gammelhest der ikke bevæger sig mere end nødvendigt.
    Samt at den lille følle på 70cm nok heller ikke gør nogen noget smiley

    Nu er min kæreste også 190 og vejer over nok en 95kg.... Så ham har jeg ikke lyst til at sætte op på 135cm høje Maja smiley


  • #2   30. nov 2009 min kæreste er utrolig støttende i min ridning smiley

    utrolig nok, for jeg fik min kæreste, inden jeg genoptog ridningen smiley

    men han er med mig til stævner osv osv osv... SKØNT


Kommentér på:
hyggelig eftermiddag, kæresten ridetur

Annonce