{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

har du stævne "ritualer"??? {{forumTopicSubject}}

Ja en lille tanke jeg har gået med længe.... om jeg er den eneste som har visse ting der bare skal være ens hver gang jeg er til stævne???

Min "nyeste" stævne "ritual" (stået på i over et år), det er MEGET sært, og nu må i ikke grine....!

jeg har et par "lykke-trusser"

Det er ET par trusser, som er de ENESTE jeg "kan" ride stævne med... (lidt røv, når man er til stævne to dage i træk, så skal der lige vaskes når man kommer hjem dag et ha ha)

Dengang jeg red spring stævner på isabella, havde jeg et "ritual" med altid nærmest at køre psykisk "terror" på mig selv... sad og sagde til mig selv "det går galt, hun stopper, du falder af osv osv"... gjorde jeg IKKE det, så GIK det galt... men huskede jeg at lave "terror" på mig selv, så gik det altid STRYGENDE

Lige som, da jeg sprang på hende.. så skulle folk ikke sige til mig "nu rider du bare en nul runde, for så vinder du".. for sagde de det, så gik det galt ha ha...

hvad så??

andre end mig som er sær og overtroisk til stævner???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har du stævne "ritualer"???
  • #2   4. dec 2009 Jeg skal altid have den højre støvle på først. Jeg kan bedst lide at få ponyen ud ad traileren som det allerførste, uanset hvad (lidt upraktisk sommetider xb ). Jeg skal ALTID have alt planlagt og helst skrevet ned, så alt forløber i den perfekte rækkefølge, for jeg er et mega kontrolmenneske.

• #3   4. dec 2009 Jeg skal bare have planlagt ALT mht. tid smiley Ellers ikke rigtig..

• #4   4. dec 2009 da jeg havde min gamle pony havde jeg ét par strømper som jeg skulle have på uanset hvad!
    har endnu ikke nogle ritualer med min hyp, meeen mon ikke det kommer. smiley

• #5   4. dec 2009 <i>haha nice smiley
    Jae, jeg har et armbånd vi skulle have på til nordisk, også fordi jeg vandt nordisk, så har jeg haft armbåndet på siden, selvom det er sådan et papir et smiley
    , men har da vundet DM med det også haha .

• #6   4. dec 2009 Jeg har engang hørt at energien kommer fra jorden. Så før da jeg red stævne satte jeg mig altid med på jorden/gulvet nogle minutter inden vi skulle afsted. Bare for lige at få samlet alt energi til dagen.

• #7   4. dec 2009 SKØNT at læse jeg ikke er den eneste med spøjse vaner/ritualer

• #8   4. dec 2009 Lidt mere:
    Jeg skal altid huske at spise godt til morgenmad (er en af dem der ALTID kan spise, og specielt når jeg er nervøs.) Det er som om det beroliger mig xb Og så skal jeg helst have et stykke chokolade og 0.5 liter vand mellem klasserne og en cola bagefter xb Jeg skal også helst have alt pakket ud og lagt i rækkefølge efter hvornår jeg skal bruge det, og jeg kan IKKE klare at skulle lede efter noget!

• #9   4. dec 2009 Hov, og så passer jeg heeelt vildt meget på IKKE at gøre mine bukser beskidte når jeg stiger op. Ved ikke hvordan det kan lade sig gøre, men det er hændt at jeg har fået mudder fra støvlerne på mine lår når jeg stiger op, og hver gang det er sket er det gået dårligt, så jeg er meget forsigtig når jeg stiger op smiley

• #10   4. dec 2009 nå ja, jeg SKAL have noget juice når jeg varmer op.. går helt i spåner/panik hvis jeg ikke får mit forbandet juice.. som om jeg lige skal have noget lyn-energi smiley

• #12   4. dec 2009 jeg skal hilse på dommeren... også i springning.. ellers går det galt... det er ganske vidst 10 år siden jeg fik at vide at det betød uheld ikke at hilse på dommeren men kan stadig ikke starte program eller bane uden at hilse på dommeren...

• #13   4. dec 2009 Jeg skal IKKE træne inden et stævne.
    Dvs. om det er dressur eller spring - jeg må IKKE øve i det.. Heller ikke engang læse programmet.
    5 min. inden jeg skal ind, skal jeg derimod have stukket programmet i hånden - ellers bliver jeg for stresset over det, og laver fejl.

Jeg SKAL være der mange timer før - for ellers bliver jeg stresset, og det kan ponyen jo mærke. smiley

Kommentér på:
har du stævne "ritualer"???

Annonce