{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Man! {{forumTopicSubject}}

"!/&¤&%######%¤"# !!!!
Nu er det anden gang jeg forsøger at ligge Stólpis man over til den ene side, da jeg syntes det klæder ham at man kan se hans flotte hals. Nå, jeg har givet ham elastikker i og ladet det være sådan i 2 uger, hvor jeg så igår tog dem ud. Det hele så bare rigtig fint ud, og den lå da også som den skulle da jeg sagde godnat til ham igår. MEN! Da jeg så kommer ud til ham i dag, hvor tror i så manen ligger?!
Jeg har virkelig forsøgt og forsøgt, og han har alt i alt haft elastikker i i snart 4 uger. Den første gang sad de i, i a. 1½ uge, hvor jeg så tog dem ud, men manen faldt straks tilbage. Nu har de som sagt siddet i, i 2 uger hvor det både har regnet og jeg har givet den showshine.
Hvad gør jeg forkert, kloge HG mennesker? Kan det virkelig passe at jeg skal tabe kampen, og lade den være? Har I nogle gode måder at ordne det på? HJÆLP! xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Man!
  • #1   13. dec 2009 Nej du må ikke give op, så vinder den jo bare og så bliver den ved;) hehe
    -Ville have sagt du skulle prøve det med elastikkerne, men det har du jo allerede gjort..

• #2   13. dec 2009 Hehehe.. Æv for det! Træls at have brugt sdå meget tid på det, uden at det lykkedes! Men nu alligevel en meget underholdende beskrivelse af forløbet trods alt..
    Jeg har desværre ikke noget svar at give dig, det må de andre kloge HG´ere gøre..
    Dog synes jeg at det er så charmerende med den "todelte" man, og ville gerne have at min egen havde det - hvorfor sukker man altid efter det som man ikke har?

• #3   13. dec 2009 har du en islænder? - giv op ! smiley

alt deres man kan bare ikke ligge på en side xD pissetræls, men desværre sandt (;

• #4   13. dec 2009 har du gjort den våd inden du flettede den til den ene side? smiley

jeg har også prøvet ved min laban, det var godt nok kun en uge, men jeg har også droppet det xD

• #8   13. dec 2009 Tak for alle jeres svar!

Jeg ville også selv gerne have at han havde dobbeltman, men lige nu har han bare 1½ mand, hvis man kan kalde det det. Derfor ligger jeg den over til den ene side ;o)
    Nå, men der er vel ikke andet for end at blive ved.. og ved.. og ved xD

Tror i det vil hjælpe hvis man fugter "rødderne" med en klud når man er færdig med at satte elastikker i?

• #10   13. dec 2009 A & A .
    Múninn har da alt sin man på venstre side smiley

STÓLPI&LISE !
    Har du så prøvet til den anden side?

• #11   13. dec 2009 Lillepigen
    Hvis jeg skal flytte manen til den anden side, vil det kræve et MEGET større arbejde. Størstedelen af hans man ligger nemlig ovre på den side hvor jeg gerne vil have den hen.

• #12   13. dec 2009 ups... kunne være jeg skulle lære at læse ordentligt!

men tænkte på noget andet så. Múninn har hele sid man på venstre side af halsen, og jeg kan bare ikke flette en hingstefletning fra den side, så jeg gør det at jeg fletter fra højre af, ved at trække manen over, tot for tot og stramme til. Efter 2 timer med sådan en fletning, er det meget svært at få manen tilbage på plads...

Kommentér på:
Man!

Annonce