{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Nyt fra HA(1. dec-reglen) {{forumTopicSubject}}

Nu nærmer d. 1. December sig med hastige skridt, og det betyder at indførelsen af vores nye politik snart står uden for døren sammen med den første kalendergave.

Vi har besluttet os for at kører en lidt hårdere politik, hvad angår de fejlpostede indlæg, og derfor har vi besluttet at poste denne lille huskeliste(ønskeliste hos os HA’ere), så ingen er i tvivl om hvpr hvad skal postes.

Off Topic:

Her skal postes indlæg der omhandler følgende
- Nye billeder på profil, eller andet sted
- Hvilket billede skal først?
- Hvad er min hest værd?
- Stemmer i udfordringer ønskes/ Stemmebytteri
- Kommentare ønskes
- Bedømmelser ønskes
- Reklame for hjemmesider

Træning
Her skal alle indlæg vedr. træning af hesten ind under.

Avl
Alle spørgsmål der omhandler avl hører til i denne kategori.

Træf ogArrangementer
I dette forum hører følgende indlæg til:
- Reklame for bestemte arrangementet
- Beretninger fra bestemte arrangementer
- Spørgsmål om bestemte arrangementer
- Hvis du gerne vil vide om andre kommer til arrangementerne

Generel Diskussion
Her skal alt det der ikke hører til under de andre fora postes.

Indlæg som er fejlpostet vil blive slettet uden yderligere varsel.

Indlæg vi ikke vil se…
- Stem min hest ind. Bare rolig, før eller siden skal den nok komme ind!
- Reklame for annoncer, dette gælder også for andre steder
- Udhængning af andre brugere. Kontakt en HA’er
- Racistiske udtalelser
- Seksuelt stødende indlæg

Disse vil også blive slettet uden yderligere varsel.

Desuden vil vi gøre opmærksom på at gentagende forsøg på at poste et indlæg, hvor det er indlysende at det bliver fejlpostet kan medfører en advarsel.

//Hjælpe-Administration



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt fra HA(1. dec-reglen)
  • #1   29. nov 2005 Og for de knap så skarpe knive i skuffen, vil jeg lige gøre opmærksom på at reglen er gældende fra torsdag d. 1 december smiley

  • #2   29. nov 2005 Det lyder rimeligt !

  • #3   29. nov 2005 Selvfølgelig skal udfordring haves/søges også ind under Off Topic...

  • #4   29. nov 2005 lyder fint.. men jeg kan ikke finde ud af at sætte indlæg under off tropic :S

  • #5   29. nov 2005 Men du kan godt finde ud af det i de andre fora? Det fungerer altså fuldstændig ens. Du går ind under off topic og klikker på opret indlæg.

  • #6   29. nov 2005 Omkring min konkurrence på mi hjemmeside, hvor skal det postes? Off topic?

  • #7   29. nov 2005 okay - ikke fordi jeg plejer at bruge forrumet, men mange af de ting hvor off topic er høre da ligeså meget til hos generel diskution?

    Hvad er så general diskution?

    Jeg er ret forvirret, så håber en vil prøve at forklare det..


  • #8   29. nov 2005 Hvad er det på off topic du mener der hører hjemme under generelt?

  • #9   29. nov 2005 Hvad er min hest værd?
    Nye billeder på profil, eller andet sted
    - Hvilket billede skal først


  • #10   29. nov 2005 Pointen er at det allesammen er indlæg der kommer enormt mange af. Og folk har ikke fanget meningen med at holde det i et indlæg, så mange af de andre indlæg drukner lidt. Derfor vil vi prøve at holde de indlæg for sig selv sådan at dem der har en interesse i dem kan kigge med og vi andre kan slippe.
    Og helt ærligt kan jeg ikke se forskellen på et indlæg omkring ledige udfordringer eller søgen efter stemmer og så et indlæg om hvilke billede der skal først eller hvad lille Tullepony som alligevel aaaaaaldrig skal sælges er værd.


  • #11   29. nov 2005 Dorthe: Jeg spørg ikke for at få din mening at vide, men for at blive klogere!

    Jeg kan godt se pointen id et hele, men jeg tror også man skal passe på at sætte de hele i rammer, tror det så vil blive endnu mindre brugt end det er nu!



  • #12   29. nov 2005 Dorthe: Jeg spørg ikke for at få din mening at vide, men for at blive klogere!

    Jeg kan godt se pointen id et hele, men jeg tror også man skal passe på at sætte de hele i rammer, tror det så vil blive endnu mindre brugt end det er nu!



  • #14   29. nov 2005 mathilde: ja det må du da have ret i :S

  • #17   29. nov 2005 hihi smiley



  • #19   29. nov 2005 Mathilde: Grunden til du muligvis ikke får noget svar, er fordi der 100-vis af gange er skrevet herinde at generel Diskussion IKKE kun er for hesterelaterede indlæg. Vi venter blot på at få ændret underoverskrifterne...

  • #21   29. nov 2005 Mathilde: HVOR ser du vi har skrevet det??? Hvor står der at beskeder fra HA SKAL være under Off Topic???

    Hvordan kan du læse det ud af følgende

    <i>- Nye billeder på profil, eller andet sted
    - Hvilket billede skal først?
    - Hvad er min hest værd?
    - Stemmer i udfordringer ønskes/ Stemmebytteri
    - Kommentare ønskes
    - Bedømmelser ønskes
    - Reklame for hjemmesider


  • #23   29. nov 2005 Mathilde: Det har ikke været en HA'er der har sagt det. For vi er alle af den holdning at de er til de mangepostede indlæg/udnødvendige indlæg... Det var jo netop derfor vi har fået det forum... netop til Udfordringer, og hvis ikke udfordringerne har med heste at gøre, jamen, så ved jeg ikke hvad der har...

  • #24   29. nov 2005 Vil give mathilde ret, det er en lidt latterlig diskution men kan ikke lade være med at grine *GG*


  • #25   29. nov 2005 Mathilde: Hvorfor bringer du det op egentlig???

    Vi har lige lagt et klart regelsæt ud om hvad der skal postes hvor, så jeg kan slet ikke se hvad du skulle brokke dig over, og det virker faktisk som om at du udelukkende siger dette for at have noget at brokke sig over, og det har jeg lidt svært ved at tage seriøst. Og dette er også derfor at jeg ikke vil kommentere det yderligere!


  • #26   29. nov 2005 Pernille: Du giver mathilde ret, og alleigevl siger du følgende at det hun siger er latterligt???

  • #29   29. nov 2005 MathildE: Åben dog øjne og læs hvad jeg skriver...

    Er det vitterligt nødvendigt at citere mig selv???

    <i>Mathilde: Grunden til du muligvis ikke får noget svar, er fordi der 100-vis af gange er skrevet herinde at generel Diskussion IKKE kun er for hesterelaterede indlæg. Vi venter blot på at få ændret underoverskrifterne...</i>

    Beklager, men hvis du ikke engang gider læse hvad jeg skriver, så gider jeg ikke diskutere noget som helst, da det er rent tidsspilde!


  • #30   29. nov 2005 Hvor er I altså barnlige nu!
    I starten var offtopic til udfordringer og stemmer søges og så nogen ting!
    Der har aldrig stået noget om HA'ernes indlæg!!
    De hører iogforsig under generel diskussion. (kan se folk godt kan lide og diskutere med dem!!)
    Så nu syns jeg bare at Pernille og Mathilde skal stoppe den her "leg". Og så rette sig efter hvad HA'erne skriver! De gør nemlig det rigtige!


  • #31   29. nov 2005 Desuden så er det du så "flot" har kopieret ikkke noget vi HA'ere har skrevet

  • #32   29. nov 2005 Tak Karina...

  • #34   29. nov 2005 Mathilde: Jeg bliver blot irriteret når folk de bare ikke vil læse det man skriver... For jeg har jo netop skrevet til dig at vi er ved at få det ændret og ALLIGVEL hænger du dig i en så lille bagatel!

  • #36   29. nov 2005 Pernille: Jeg så godt at du ikke spurgte om min mening, men du gav mig din og jeg gav dig min tilbage helt gratis.

    Der er altid nogen der lige skal spille op når de ser en regel. Sjovt nok er du, Pernille, en af dem. Siger altid at du aldrig bruger forum, men alligevel er du altid på pletten til at brokke dig hver eneste gang der kommer en regel. Du skulle vide hvor stort et arbejde vi ligger i at forsøge at lave det her til et sted hvor vi allesammen kan være og hvor det er nemt at finde rundt i det hele, men det ved du ikke og det kommer for så vidt heller ikke sagen ved.

    Nu har jeg forsødt at forklare dig hvorfor tingene er som de er og Camilla har forsøgt, men som altid er det som at forsøge at forklare sig til en dør som bare holder fast ved sin mening for at være på tværs. Så nu får du den nemme forklaring. Det er sådan fordi sådan er reglerne. Derfor.

    Og Matilde, det samme gælder dig. Hvis du havde læst hvad Camilla skrev ville du vide at det du paster ind bare er en standardopsætning som er i alle de forskellige gallerier. Vi har gang på gang gentaget at man naturligvis gerne må tale om andet end heste. Hellere end gerne, da de fleste af os jo har et liv ud over hestene. Og at det så hører til under generelt.
    Men nej nej. Det er meget sjovere bare at begynde at bitche op før man har læst hvad der i virkeligheden står. Men sådan er det jo altid.

    Og det må så være alt herfra for denne omgang. Det er vist ved at være over min sengetid og jeg kan vist bruge min tid mere fornuftigt andetsteds...



  • #38   29. nov 2005 Mathilde: Du kan jo prøve at lave en lille søgning på HA, så skal du bare se. Bare fordi du ikke har set det betyder jo ikke at det ikke har været gentaget i en uendelighed.

    Og nej. Jeg kan ikke huske hvad du tidligere har sagt om mig. Jeg har ikke for vane at gå og huske hvad mennesker jeg ikke kender og hvis mening om mig derfor ikke er specielt vigtig går og siger.
    Men det beviser jo bare endnu engang at du kun læser det du vil se. Og leder man efter negativitet, ja så kan man jo tolke sig frem til meget, ikke sandt?


  • #40   29. nov 2005 MathildE: Du stilte ikke et lille spørgsmål, men kom med en beskyldning, som du på ingen måde kan argumnetere for... Der er en væsentlig forskel...

  • #42   29. nov 2005 Mathilde: Indrøm dog at du ikke har en sag... jeg og alle andre er trætte af at du gnider rundt i noget, som der ikke er grund til...

    OG at du ikke følger med herinde er ikke vores skyld/problem. Du kan ligesom alle andre søge efter HA, og så ville du vide hvad alle andre ved...


  • #44   29. nov 2005 Mathilde: jeg er forpligtiget til at svare... man kan vist ikke sige det samme om dig...

    Og sjovt nok så skal folk altid have det til at lyde som om at alle andre hidser sig op over en lille ting... Og sjovt nok så er det oftest i forbindelse med, at de er ude i noget de selv ikke kan håndtere...


  • #45   29. nov 2005 Faktisk var der ikke skyggen af sakasme i det indlæg. Det var altsammen lige ud af posen og ærlig ment.

  • #47   29. nov 2005 <b>Mathilde T :</b>

    <i>Men hvis alt der ikke omhandler heste sådan direkte skal være i off topic, burde dette indlæg så ikke også være det?

    Er det ikke et spørgsmål??</i>

    Jo det er et spørgsmål, og spørgsmålet er besvaret inden du stiller det.

    Camilse skriver:
    <i><b>Off Topic:

    Her skal postes indlæg der omhandler følgende
    - Nye billeder på profil, eller andet sted
    - Hvilket billede skal først?
    - Hvad er min hest værd?
    - Stemmer i udfordringer ønskes/ Stemmebytteri
    - Kommentare ønskes
    - Bedømmelser ønskes
    - Reklame for hjemmesider
    </b></i>

    Heri fremgår det på ingen måde at "<i>...alt der ikke omhandler heste sådan direkte skal være i off topic...</i>"


  • #48   29. nov 2005 Mathilde: Du fik hvis også et lille svar... jeg skrev vist til dig at du ikke kunne regne med de undertekster... Tsk tsk...

  • #49   2. dec 2005 Karina: hold da lige op, jeg har skam ikke skrevet længe - så tag lige at tie stille!

  • #50   3. dec 2005 Ok så vil jeg da lige påpege en enkelt ting.

    Jeg er ikke den store skriver her i forummet.
    Så når jeg nu engang om måneden sætter mig ned for at benytte det, forsøger jeg så vidt muligt at indrykke mit indlæg under den tilhørende kategori.

    Nu skriver du at Off topic er til hvad du har listet op herovenfor.... og som andre nævner her, står der under off topic at det er til ikke heste relateret snak.

    Du siger at dette er en fejl som bare skal rettes i underteksten... men hvor dælen skal jeg vide det fra?????

    Så syntes jeg ærligt talt ikke i kan tillade jer at slette folks indlæg uden så meget som at give et fingerpeg om det først. Så må i altså lade folks indlæg stå indtil I har fået rettet JERES fejl i forum med den undertekst.

    Jeg syntes virkelig det er træls at et indlæg slettes/flyttes - folk sidder jo og poster indlæg i den overbevisning at det indsættes korrekt.
    Så kan vi da bestemt ikke vide at I bag om hestegalleri har noget internt kørende om en undertekst som skal rettes.

    Det er ikke for at komme med surt opstød, blot en oplysning..... vil man fastlægge særlige regler, må man sørge for, at vejlede ordentligt så der ikke er noget at tage fejl af.

    Jeg havde iøvrigt heller aldrig opdaget at Off Topic er til hvad du nævner her ovenfor, hvis ikke jeg tilfældigt havde set denne tråd, da jeg af ren tidsfordriv sidder her og nyder min morgenkaffe.





  • #51   3. dec 2005 <b>Monica P</b>:

    Du efterlyser at HA skal give dig et fingerpeg før de gør noget, det er netop det de her gør.

    At indlæg flyttes kan jeg på ingen måde se kan irtritere dig, indlægget er der jo endnu, endda med samme link, bare i det rigtige forum.

    Der bliver vejledt grundigt og ofte når der ændres noget. Der vejledes så meget at visse personer brokker sig over at HA'erne spammer forummet. Nu har du demonstreret overfor de brokke hoveder ;o) hvorfor det er nødvendigt :o)


  • #52   4. dec 2005 Hej Mikael

    Jeg tror du misforstår mig smiley

    Det jeg siger er, at man ikke kan oplyse folk om en sådan ændring i et indlæg på forum. I min verden ændrer man både undertekst på forumet i den kategori man laver ændringer på, samtidig med at man indrykker oplysninger på en tråd i forum.

    Ellers vil alt for mange mennesker kunne overse tråden.
    Som jeg selv siger er det helt tilfældigt at jeg har opdaget denne tråd, da jeg sad og ledte efter den tråd som jeg selv havde oprettet forleden, og som altså ER blevet slettet.

    Jeg kan ingen steder finde den under diverse emner i forum, og den er heller ikke under mine forum abonnementer i min profil.
    Jeg havde oprettet en ganske alm tråd om, at der var nye billeder på en af mine oprettede heste.

    Så det er ikke helt rigtigt.

    smiley

    ps Glædelig jul.


  • #53   4. dec 2005 monica:

    1. Det er ikke os der styrer det med underoverskirfterne ved de forskellige fora. Men jeg kan oplyse dig om at vi har bedt om at få det ændret.

    2. Vi opfordre folk som er sjældent på HG til at søge efter indlæg skrevet af os HA'ere for at være up to date. Om folk de gør det, vælger de selv, men så er de også selvuden om at de ikke får det hele med, og så må de leve med de sletninger der af og til finder sted.

    En sidste ting... så forstår jeg ikke hvorofr du skriver til Mikael, da det er Alex der svarer dig


  • #54   12. maj 2006 --> Hehe, synes det er lidt sjovt, men jeg synes dette indlæd er forkert postet! <--

Kommentér på:
Nyt fra HA(1. dec-reglen)

Annonce