{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

Rigtig meget i tvivl ! {{forumTopicSubject}}

Åha, jeg har en pony som jeg fik for ca 5 måneder siden, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg vil med ham.. Altså dressur el. spring.. Altså i princippet er jeg mest til dressur og det går da også sådan ok, men føler ikke rigtig at vi kommer nogle vegne. Og i spring går det også sådan ok.. Men synes måske at jeg tror jeg kan komme lidt længere med min springnig ? Det er også meget spændene synes jeg, og ret sjovt men det synes jeg også at dressur er.. årh det er bare så svært, også forbi ponyen er rigtig stærk, min dressur underviser siger at han er den stærkeste pony hun nogensinde har set? (:
Ved godt at man jo kan lave lidt af hvert men jeg vil bare rigtig gerne koncentrere mig om en ting og så komme langt i det?
Åh pleas hjælp mig er helt på bar bund..
Undskyld hvis det blev lidt langt (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rigtig meget i tvivl !
  • #1   25. dec 2009 hej cille, du skal høre noget meget vigtig:

• #2   25. dec 2009 har tabt min mobil, så... den er kaput.. smiley /;..

nej men, jeg syntes du skal springe, dressuren er på plads!. ellers tag et år med dressur og et år med spring søde ! smiley

• #4   25. dec 2009 ej det er da typisk med den nye mobil! xD
    ved ik helt.. ;/ tror da måske det er en meget god idé.. (:

• #5   25. dec 2009 Ida: mange tak.. ja altså vi kan sådan li begge ting lige godt, men det går nu bedst i springing synes jeg.. hmm smiley
    Iligenåde smiley

• #7   25. dec 2009 Hvorfor ikke prøve begge dele ? Du springer forhåbenligt ikke mere end max 2 gange om ugen, resten af dagene kan du jo sagtens ride dressur. Det kræver også utrolig meget dressur at kunne springe ordentligt. Kan ikke så hvorfor du på et så "tidligt" stadie skal vælge. Da jeg havde en pony der ville springe, red jeg da både LB til springstævner og LA til dressurstævner. Det er først når det begynder at hedde stævner hver weekend og landsstævner at du nok skal vælge hvilken disciplin du vil satse på.

• #8   25. dec 2009 Hvorfor gør du ikke bare begge dele? :o)

Du kan ride dressur, og hvis du så køre surt i det, så tager du måske en dag med spring, og finder ud af, arh. han nyder det mere end han nyder dressur, så er det måske det du skal fokusere lidt på. Hvis du vælger spring, kan du træne dit dressur ved siden af uden at stille op i stævne. Bare sådan så det ikke bliver det samme hver dag. :o)

Jeg rider "dressur" på en travhest blanding, og det ser hverken kønt ud eller noget som hest, men jeg gør det fordi jeg ikke tør springe. Men jeg nyder det, og min hest er glad for at lave lidt. :o)

Hvad har han potentiale til, og hvad nyder i at lave, - det er det i skal vælge. :o)

• #9   25. dec 2009 jeg tror det er en god idé med at gøre det begge dele.. det lyder nu egentlig meget klogt nu når i siger det.. mange tak! smiley

Kommentér på:
Rigtig meget i tvivl !

Annonce