14. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 142 Svar: 887
Flyttet hestene - Vil ikke spise? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Vi flyttede i mandags vores tre heste til et nyt sted.
De er alle faldet nogenlunde til. Vores ene hoppe er stadig en smule nervøs. Vores lille shetter er faldet fuldstændig til, eller det troede jeg. De står alle tre på spåner(det er nyt for hende da hun stod på halm før) og de får alle hø når de er kommet ind fra fold. Tit når vi kommer har hun ikke spist sit hø til trods for at hun ikke får overdrevet meget. I dag kom vi derop og der var høet spist, men ikke hendes lucerne. Hun havde fint sorteret naturmüslien fra og spist det
Det at hun ikke helt vil spise er det fordi hun måske stadig er lidt nervøs ?
Jeg tænkte også at det måske var fordi hun frøs da hun er tæt på stalddøren, men den er altid lukket helt tæt så det kan det næsten ikke være.
Skal jeg være bekymret for at hun ikke spiser så meget lige pt ? eller skal jeg vente og se. Hun spiste da jeg bare gav hende lidt naturmüsli.
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 142 Svar: 887
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 27 Svar: 1.350
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 318 Svar: 2.895
Da det var på efterskole jeg havde ham stående, tilbød min lærer at opstalde ham hos hende efterårsferien over. Der fik han wrap og en lækker boks med tilhørende lille fold så han kunne gå ud og ind. De gik et par heste mere og der var helt roligt.
Da jeg fik ham hjem igen var alt normalt igen og efter lidt tid spiste han også sit hø..
Det kan godt være stress.
Flyttet hestene - Vil ikke spise?