{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
295 visninger | Oprettet:

Bruge karekter skalaen-give lav {{forumTopicSubject}}

Jeg synes egentlig at de fleste herinde-indklusiv mig selv er for dårlige til at bruge karekter skalaen. Jeg giver for det meste høj også hvor jeg måske burde have givet middel, men tænker gerne, at den jo alligevel har et kønt hoved eller pæn farve, som så alligevel trækker den op på høj og så slipper man for evt at såre ejeren.
Jeg er egentlig lidt ligeglad med hvad folk giver mine, men vil gerne have en begrundelse når folk giver lav, da jeg egentlig ikke synes nogle heste er til den karekter, med mindre der kun er 1-2 meget utydelige billeder eller hesten er falsk.
Men hvad synes i, bliver skalaen brugt nok ?
Er nogle heste til lav selv om der er tydelige (og mere end 1) billede af den ?
Hilsen Signe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bruge karekter skalaen-give lav
  • #1   17. dec 2005 Hvis jeg skal være helt ærgeligt, ja så er jeg ikke særlig optaget af lav/høj og ekstra høj point.. Da vi har alle forskellige syn på hvad en skøn hest er smiley og jeg ser mest siden som en forum hvor man kan snakke med andre heste tøser :))

• #2   17. dec 2005 Jeg tror ikke at der er nogen der skal komme og sige at jeg ikke bruger hele skalaen 8-)

Og ja... jeg tror et par stykker har fået lav fordi jeg ikke bryder mig om dem...

• #3   17. dec 2005 Jeg synes ikke folk burde give lav (eller middel) til heste hvor der ikke er noget i vejen med billeder eller tekst. Det er jo ikke sjovt at man opretter sin hest for at vise den frem fordi man selv synes den er smuk og folk så bare går ind og giver lav og middel. (Tjek selv min New Forest. hun har selv fået et pænt antal middel og lav, selvom der intet er i vejen med hendes billeder eller tekst.)

• #5   17. dec 2005 jeg har det lissom dig... tror kun jeg har givet 3-5 middel, og 2 lav (eller sådan noget?) burdte bruge hele skalane men vil ikke såre andre!! ;S

• #6   17. dec 2005 Jeg er lige blevet oprettet som bruger idag, og jeg har allerede fået et indtryk af hvad karakterene bliver brugt til...

Det virker lidt som om at nogle af brugerne herinde giver karakteren høj, i forventning om at den bruger de har givet karakteren til, også giver dem karakteren høj... hvis dette så ikke sker, så sletter de deres bedømmelse...

Når det foregår sådan, kan jeg godt have svært ved at forstå hvad karakteren skal bruges til...

Jeg er af den opfattelse at en bruger sagtens kan have en flot præsentation af sin hest, selvom denne ikke synes det samme om min!

Hilsen Jannie

• #7   17. dec 2005 Toller og Theis: Forventer i da at enj¢rninger eller hingsten fra 'Den Sorte Hingst' at være på siden? Jeg ved godt at i ikke giver middel og lav til alle, men i siger for de meste at i bare synes at hesten er almindelig (Toller, tak for de karaktere du har givet; begge dine har fået h¢j). Hvis i læser teksten hos nogen af hestene vil i jo kunne læse jer frem til at hesten ikke bare er almindelig.

Jeg har tit fået at vide at min Welsh pony, Gala er almindelig. Det synes jeg overhovedet ikke at hun er og alle folk der har m¢dt hende har ment at hun er helt speciel og at de aldrig har m¢dt en som hende. Ejerne græd da vi hentede hende (de var voksne).

Jeg giver for det meste h¢j og hvis jeg giver middel eller lav er det på grund af hestens billeder og tekst.

• #8   17. dec 2005 Er det ikke meningen med disse karaktere at brugerne herind, får bedømt deres præsentation af deres hest, og hvis man så får lav, må man jo gp ud fra at ens præsentation er for dårlig, ex for dårlige billeder eller lignende.

Det er da fuldstændig latterligt at give karakteren lav, fordi man ikke kan lide personen...

Hilsen Jannie

• #9   17. dec 2005 Jeg elsker at kigge på heste herinde..
    Og mange andre steder på nettet !
    Jeg giver høj som regel..
    Da jeg "bare" kigger på dem ..

• #10   17. dec 2005 du har nok ret ang. for meget brug for høj,
    81% af mine stemme har været stemmen Høj

• #11   18. dec 2005 Tak for de mange svar smiley
    Skal lige siges at jeg synes det er helt i orden at give middel (har også selv givet nogle) og bliver absolut ikke sur hvis nogle giver mine heste middel, som sagt, smag og behag.
    Lav har jeg dog kun givet ved rigtig dårlige billeder, da jeg synes at alle heste har noget der hæver dem over en lav karekter, men det er jo bare min mening smiley
    Har dog været meget kræsen med mine ekstra høj smiley dog er de alle væk nu, alle til heste som jeg finder helt specielle.
    Hilsen Signe

• #12   18. dec 2005 jeg giver også for det meste høj, men en gang imellem giver jeg middel hvis nu der kun er et billede og næsten ingen tekst, men jeg syntes ikke at det er fair at man giver lav til en hest der har nogel flotte billeder og meget tekst, men bare fordi man ikke kan lide ejeren

Kommentér på:
Bruge karekter skalaen-give lav

Annonce