29. nov 2003 Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
Bruge karekter skalaen-give lav {{forumTopicSubject}}
Jeg synes egentlig at de fleste herinde-indklusiv mig selv er for dårlige til at bruge karekter skalaen. Jeg giver for det meste høj også hvor jeg måske burde have givet middel, men tænker gerne, at den jo alligevel har et kønt hoved eller pæn farve, som så alligevel trækker den op på høj og så slipper man for evt at såre ejeren.
Jeg er egentlig lidt ligeglad med hvad folk giver mine, men vil gerne have en begrundelse når folk giver lav, da jeg egentlig ikke synes nogle heste er til den karekter, med mindre der kun er 1-2 meget utydelige billeder eller hesten er falsk.
Men hvad synes i, bliver skalaen brugt nok ?
Er nogle heste til lav selv om der er tydelige (og mere end 1) billede af den ?
Hilsen Signe
maj 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 8 Emner: 90 Svar: 788
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Og ja... jeg tror et par stykker har fået lav fordi jeg ikke bryder mig om dem...
jun 2005
Følger: 56 Følgere: 56 Heste: 9 Emner: 180 Svar: 969
nov 2005
Følger: 50 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 838
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 1 Svar: 12
Det virker lidt som om at nogle af brugerne herinde giver karakteren høj, i forventning om at den bruger de har givet karakteren til, også giver dem karakteren høj... hvis dette så ikke sker, så sletter de deres bedømmelse...
Når det foregår sådan, kan jeg godt have svært ved at forstå hvad karakteren skal bruges til...
Jeg er af den opfattelse at en bruger sagtens kan have en flot præsentation af sin hest, selvom denne ikke synes det samme om min!
Hilsen Jannie
jun 2005
Følger: 56 Følgere: 56 Heste: 9 Emner: 180 Svar: 969
Jeg har tit fået at vide at min Welsh pony, Gala er almindelig. Det synes jeg overhovedet ikke at hun er og alle folk der har m¢dt hende har ment at hun er helt speciel og at de aldrig har m¢dt en som hende. Ejerne græd da vi hentede hende (de var voksne).
Jeg giver for det meste h¢j og hvis jeg giver middel eller lav er det på grund af hestens billeder og tekst.
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 1 Svar: 12
Det er da fuldstændig latterligt at give karakteren lav, fordi man ikke kan lide personen...
Hilsen Jannie
mar 2004
Følger: 147 Følgere: 142 Heste: 2 Emner: 483 Svar: 2.977
Og mange andre steder på nettet !
Jeg giver høj som regel..
Da jeg "bare" kigger på dem ..
feb 2004
Følger: 106 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 412 Svar: 2.006
81% af mine stemme har været stemmen Høj
nov 2003
Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
Skal lige siges at jeg synes det er helt i orden at give middel (har også selv givet nogle) og bliver absolut ikke sur hvis nogle giver mine heste middel, som sagt, smag og behag.
Lav har jeg dog kun givet ved rigtig dårlige billeder, da jeg synes at alle heste har noget der hæver dem over en lav karekter, men det er jo bare min mening
Har dog været meget kræsen med mine ekstra høj
Hilsen Signe
aug 2005
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 17
Bruge karekter skalaen-give lav