{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

jeanette n
jeanette n
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

ikke betalt {{forumTopicSubject}}

jeg er helt ny herinde oprettet fordi jeg ser at minforrige hingst er sat til salg,,,men hende der købte ham af mig for ca 4år siden har stadig ikke betalt ham færdig hun sank ligesom i jorden.......hvad kan man gøre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ikke betalt
  • #1   16. jan 2010 Kan du ikke prøve at kontakte hende herinde, er der lavet kontrakt en hest kan jo ikke vider sælges hvis den ikke er betalt. Har den papier og hvad med ejersatifikat (:

• #2   16. jan 2010 skriv til som om du er en anden og aftal at komme og se hesten og så bed om nogen penge eller så du kan finde ud af hvor hun bor...har du beviser på at den ikke er betalt færdig.

• #3   16. jan 2010 kan du skrive personlig besked om hvilken hingst det er.

• jeanette n
    jeanette n Tilmeldt:
    jan 2010

#4   16. jan 2010 nej jeg har faktsk ingen beviser,,,hun købte ham for 15000kr,,jeg fik de 10 og stolede på hende jeg haqve god kontakt med hende længe efter og jeg fik så 2000kr men hun mangler stadig 3000kr,,ligepludslig svarede hun mig ikke osv

Hun har ham til salg på den blå avis men en anden fortalt emig lige at det er de samme billeder som han er oprettet med herinde

Jeg kan se via telfon nummer at det ikke er hendes navn men ingen tvivl om det er ham da jeg har fået 2 af hende billeder af ham ,,det er dem der er på hendes profil navn stemme og alder

• jeanette n
    jeanette n Tilmeldt:
    jan 2010

#5   16. jan 2010 på blåa vis hører han hjemme på sjælland,,her på fyn,,og hun har intet navn

2 x buskin jeg kan ikke sende dig pb

• #6   16. jan 2010 Øv... (jeg forstår det som at du har skrevet under på kontrakten og givet hende papirerne på hesten). Så er der vidst ikke meget hjælp at hente for så er hesten jo hendes.

Hvis det var mig ville jeg opsøge hende, og jeg kan høre på det hele at det nok også er din plan smiley Så må man bare håbe at hun har en samvittighed !

Kommentér på:
ikke betalt

Annonce