{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler 2006<<Hjælp>>
  • #1   23. dec 2005 det er hvist noget med at de fra råder at heste står i spiltov.- og at hesten skal have en boks snars muligt..! men jeg ved ikke om det er helt forbudt at heste står i spiltove..!

• #2   23. dec 2005 det kender jeg ikke noget til

• #3   23. dec 2005 Hejsa...
    Jeg har hørt at det er fordi at de vil ikke have at rideskoleheste står i spiltov hele dagen lang, der er jo mange af dem der ikke kommer ud, uden de skal til en ridetime..
    Vi har alle vores heste eller retter de fleste står i spiltov og vi har forhørt os lidt om om det. Det skulle være berenget til dem der ikke har deres heste på fold hvær dag.. Altså at de højst kommer til at stå i spiltov i 10 timer pr. døgn..
    Det syntes jeg er helt fint, for i en boks kan de dog gå lidt rundt, lægge sig osv..
    Der er jo mange heste der aldrig kommer på fold. De står i en boks eller spiltov i 23 timer om dagen og kun ude når de bliver redet. Så er det da raest at de dog kom bevæge sig lidt i en boks.

Glædelig juk her fra...

• #4   23. dec 2005 Rideskoler der allerede har spiltov, må gerne forsat benytte disse...

Ud over det må en hest vist kun stå i et spiltov i en sammenhængende periode på max 2 mdr.

Men det er vist blot lovforslag og endnu ikke en vedtaget lov...

• #5   23. dec 2005 har læst noget om at de kun må stå i spiltov få timer om dagen - altså ikke i flere døgn som nogen gør!! - men at det var iorden hvis hesten var syg eller det var en ung en der skulle lære at stå bundet , men ved ikke om det er direkte lov eller bare forslag .. smiley desværre

Kommentér på:
Regler 2006<<Hjælp>>

Annonce