537 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvor lang tid"
hvor lang tid?
Ja nu er det jo ved at komme tættere på det her med at tilride Santos, og jeg begynder at tænke på hvornår man bør begynde at opbygge musklerne? da jeg har en idé om at når han skal tilrides skal han...
Ja nu er det jo ved at komme tættere på det her med at tilride Santos, og jeg begynder at tænke på hvornår man bør begynde at opbygge musklerne? da jeg har en idé om at når han skal tilrides skal han...
Skrevet af: Santos! <3 - 21. nov 2013
Hvor lang tid?
Hej jeg skal i sommerhus og ville gerne have min dejlige pony med men hvor lang tid kan de stå i en trailer hvis de er ude af den mindst 2 timer om dagen og for mad og vand og alt det der?
Hej jeg skal i sommerhus og ville gerne have min dejlige pony med men hvor lang tid kan de stå i en trailer hvis de er ude af den mindst 2 timer om dagen og for mad og vand og alt det der?
Skrevet af: Laura & Ponzerne - 29. jul 2013
Hvor lang tid??
hej HG En der ved hvor lang tid der går før hesten får sit føl?? (dage i sims?) og hvor lang tid går der med hunden og katten??? -Sofie
hej HG En der ved hvor lang tid der går før hesten får sit føl?? (dage i sims?) og hvor lang tid går der med hunden og katten??? -Sofie
Skrevet af: Sofie & Nora<3 - 1. jul 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.159
Men du må ride det samme som en 1'er, 16år og året ud.
maj 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 2.047
2'er & 1'er - 16
mener jeg det er xD
dec 2009
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 203 Svar: 650
feb 2007
Følger: 74 Følgere: 87 Heste: 6 Emner: 2 Svar: 235
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
Hvor lang tid må man ride