{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
212 visninger | Oprettet:

Øv øv virkelig surt ! ;'( {{forumTopicSubject}}

Er bare <i>sååå</i> træt af det !
- Fusentast kommer <b>ikke</b> i morgen alligevel !

Først skulle ejeren være kommet med ham om Mandagen men det kunne de ikke alligevel ..

Så skulle vi selv hente ham Torsdag (imorgen), men der kommer snestorm og megaa meget sne og helt sikkert også trafik problemer af den grund ! Grr..

Virkelig træls !!!

Så nu bliver det udsat <i>endnu</i> engang ! Til fredag eller lørdag (nytårsaften) og senest søndag hvis altså vejret er til det og hvis vi kan køre med traileren i sneen !!

Huhaa ..

<i>.........

Nogen der har prøvet noget lignende ?
- Og hvis ja hvordan endte det så og hvordan fandt i en løsning på det ? </i>

Håber at nogen skriver for har virkelig brug for hjælp er bare så træt af alle de udsættelser !!

<b>Hilsen Kimie D.</b>

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv øv virkelig surt ! ;'(
  • #2   28. dec 2005 altså... ved ikke lige om det er noget lignende, men..?

jeg var ude og kikke på hest, efter min kon4mation og fandt så den helt rette!! men selvføllig skulle vi på skole lejertur nogle dage efter... så hvem måtte lige vente
    EN HEL UGEE...!! nøjj... det var hårdt ;P

• #3   28. dec 2005 Jeg synes det er fair nok at udsætte det pga sneen. Det er farligt at køre med trailer i det her vejr, og hesten skal jo gerne komme sikkert frem.

• #4   28. dec 2005 Øv hvor træls !
    Nej har ik prøvet det , for der hvor jeg skulle ha' Misty til at stå da jeg fik hende var hun der . Hehe . Købte hende af en af mine veninders bedstefar , og han har et sted med stald , marker og bokse , så bedre kunne det jo ik væe smiley

• #6   28. dec 2005 nej..! men det lyder træls..! når jo det er godt nok´ ikke sådan noget stort men er vendter på nogle klokker som jeg ejer nu skal komme min veninde hsr dem men hun vi ikke give mig dem.! hun bruger hele tiden undskyl men at hun ikke kan finde dem og at hun glæmmer at tage dem med ud i stalen.._ en dag tager jeg hjem til hende og finder dem,,! hihi..!- det er 3måneder siden jeg første gang sagde at jeg skulle have dem..! træls,..- håber du får din hest hjemm.. snart..
    godt nytår

• #7   28. dec 2005 Qub skal også ud at køre på lørdag så håber at været er godt smiley

• #8   28. dec 2005 Øv hvor træls for dig... Men han skal jo også komme helskindet frem..

Ved ikk helt om det er det samme, men da jeg vandt bymesterskabet i Silkeborg i september fik jeg ikke overrakt pokalen fordi sidste års vinder ikk var kommet med den og da vores rideklub stod for bymesterskab sidste år stod de også for at få pokalerne samlet igen. Så en fra bestyrelsen skulle så stå for at få ringet til sidste års vinder og få den tilbage igen, men hun kan sq ikke få fingeren ud af røven og få ringet til hende! Det er bare pisse træls for jeg er jo side glad for at ha vundet. Og jeg kan jo ikke ringe til hende for så kan det jo være hvem som helst der påstår at det er dem der har vundet!!! Arrrggh...! Mega træls!

Men håber at han snart kommer hjem til dig...!

Kommentér på:
Øv øv virkelig surt ! ;'(

Annonce