{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

historie om min venindes DV {{forumTopicSubject}}

synes jeg du skal læse den her historie den er noget der er sket for min venindes store dansk varmblod:


Historien bag Falasis bule i hovedet:
2. maj 2009 blev min mor kaldt hjem fra arbejde af nogle af dem der står opstaldet på gården. Falasi havde løbet ind i en anden unghest da de blev lukket ind fra græs. Hun havde et kæmpe hul i hovedet. Dyrelægen blev tilkaldt akkut. Han fortalte at han aldrig havde set noget lignende. hun havde knust næserygen. Hullet er på størelse med en knyttet næve. Vi kørte Falasi ud på hospitalet hvor hun blev undersøgt. Hun fik taget røngent og kikkertundersøgelse. Undersøgelsene viste at hullet sad helt perfekt hvis det skulle være der. De sagde, at hvis hullet havde været en halv cm. længere oppe, havde det været der man skyder heste med en boldpistol. Havde det været en halv cm. længere skrådt ind havde det remt alle sanserne. Havde det været ca. en halv cm. længere lige ind havde det ramt luftvejene.osv.
pga. stedet tør dyrelægerne ikke operrere kosmetisk. Så hun vil altid havde det hul midt i hovedet..
Efter et stykke tid har hun udviklet et overben uden på knoglen. Det er derfor hun både har hullet der buler ind og overbenet der buler ud!
Først var jeg meget ked af hvordan hun så ud i hovedet, men nu er det ikke længere noget jeg tænker over. Det er bare en del af hende nu. Jeg syntes faktisk at det er helt fedt at jeg har en hest som ikke ligner nogen andre heste!

bulen er meget mindre nu:
Sådan så det ud bulen ud i sommerferien;
http://www.hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/583473.jpg?12-01-2010 19:39:20'

og sådan ser den ud nu:
http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/3807254_l.jpg

Falasi har det helt fint nu og kan sagtens rides

og vi lukker aldrig unghestene ind fra græs sammen mere!

historien er lånt fra falasis profil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  historie om min venindes DV
Kommentér på:
historie om min venindes DV

Annonce