{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Det bliver værre med tiden.. {{forumTopicSubject}}

Min pony, Stebbi (på min profil), blev aflivet i dag for tre år siden. Grunden var foderforgiftning - pga. overfodring. Var selvfølfgelig enormt ked af det dengang, var ikke i skole nogle dage og kunne ikke sove om natten flere måneder efter - simpelthen fordi jeg savnede ham så meget. Men det gik jo selvfølgelig over igen, og jeg holdt jo op med at være ked af det hele tiden.

Hver gang det har været 'årsdag' har jeg været lidt trist, men de sidste to år har det slet ikke været slemt. I dag, havde jeg så skrevet på facebook, noget med: "3 år siden.. Søv sødt min dreng, vi ses på den anden side..". Min far har set det, og da jeg kom hjem fra hesten (har fået ny hest siden), sagde han: "Åh, er det 3 år siden i dag?" og aede mig på kinden - og så begyndte jeg at græde! Han har gjort det de sidste to år også, men blev ikke ked af det på samme måde..

Synes det er enormt underligt, at det er blevet værre med tiden? Har flere gange i dag været tæt på at gå helt ned, fordi jeg kom til at tænke på ham.

Andre der har haft det sådan?
Og nogen der måske ved hvorfor det bliver sådan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det bliver værre med tiden..
  • #1   5. feb 2010 Tiden heler ikk alle sår, men man lærer at leve med det.
    Men tror det er meget normalt, at jo længere tid og jo mere at det faktisk går op for en at man aldrig skal se sin ven/hest/hva det nu kan være Igen


  • #2   5. feb 2010 Jeg mistede min elskede tøsen for et par måneder siden smiley hun blev aflivet ved den nye ejer pga. hendes ben ikke kunne noget uden at blive overbelastet smiley Tror Carajo HG . har lidt ret smiley Jo merer tid der går jo merer begynder det at gå op for en smiley det eneste der gør at jeg ikke græder konstant er at jeg ved hun er et bedre sted nu og jeg har os flicka til at trøste mig smiley
    Tror bare du må tænke på den lyse side at jeres eventyr sluttede men dens eget begyndte på de evige græs marker ;') men det er alfrig sjovt at miste nogen smiley håber det bliver bedre ;D

    HIlsen Sile & Flicka ;D


  • #3   5. feb 2010 Det er meget forskelligt hvordan man tackler tab.
    Nogle bliver meget ked af det, andre kommer nemt over det, nogen bliver agressive, og sådan kunne jeg blive ved...

    Jeg skal først opfatte hvad der er sket og når der er gået noget tid bliver jeg RIGTIG ked af det.
    fx. solgte jeg min pony i slutningen af nov. har haft ham i 4 år og han betyder såå meget for mig.
    Alligevel fællede jeg næsten INGEN tårer den dag han blev afleveret hos de nye ejere.
    Nu 1½ måned efter er jeg super ked af det og savner ham vildt meget ! smiley

    Sådan har det altid været for mig - sådan var det også da mine forældre blev skilt - gik først op for mig et halvt år efter og først der blev jeg meget ked af det..


Kommentér på:
Det bliver værre med tiden..

Annonce