{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Webbeyn forsat {{forumTopicSubject}}

Som nogen ved, så skrev en mail til webbyen, da en af sidens brugere har benyttet sig af deep-linking med billeder bla. herinde fra HG.

Svaret var, følte jeg og en del andre ret ligegyldigt. Det kunne de ikke gøre noget ved og vi måtte jo bare lære at beskytte vores sider...

Jeg for vist ikke tænkt videre over hvad jeg skriver. Ihvertfald for jeg skrevet en noget fortjørnet mail, hvori jeg spørger om de så er ligeglade med at deres brugere bryder loven.

Svaret på denne mail, var så at vedkommende fra webbyens support stadig mente at vi skulle beskytte vores billeder og at denne selv ikke havde tid til at tjekke alle sider for stjålne billeder...

Nu er der jo så andre personer der har henvendt sig til webbyen.dk og jeg vil da se frem til hvad de har fået af svar. Ihvertfald synes jeg at det er meget ringe, at de ikke handler den mindst smule. De kunne vel blokere IP-adressen... Det skal de ikke bgilde mig ind de ikke kan...

Jeg har også skrevet lidt frem med Jan Petersen, i ved ham der har JP-foto. Og han siger at det ifølge lovgivningen IKKE er ulovligt at benytte sig af andres billeder når det er ved deeplinking, og billedet så ikke er gemt på udbyderens server.

Så jeg tror desværre ikke at der er så meget andet i kan gøre end at copyrighte jeres billeder, og skrive på jeres profil at de på ingen måde må benyttes uden tilladelse fra jer af.

MVH en fortvivlet Camilse, der ikke forstår noget som helst lige nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Webbeyn forsat
Kommentér på:
Webbeyn forsat

Annonce