{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karens minde??
  • #1   20. feb 2010 Beskriv det mere... der er måske mere end ét Karensminde....

fx. ved Grindsted midtjylland er der Museumsgårdens Karensminde, levende museum, der afholder historisk dyrskue samt arbejdsdage med heste...

• #2   20. feb 2010 Karensminde som jeg kender det er en mindre ejendom på Bornholm hvor der går 2 islændere og 2 shetlændere smiley

• #3   20. feb 2010 det eneste karensminde jeg kender er tæt på horsens i midtjylland.

• #4   20. feb 2010 det ligger i postnr 2450

• #5   20. feb 2010 Mia B

Tusinde tak det var lige det sted jeg snakker om smiley

• #6   20. feb 2010 Ja.

Jeg har været nede og kigge på stedet idag og syntes at det ser rigtig hyggeligt ud. Men vi fik fortalt at man nogle gange kunne være helt alene der nede og selv skulle sørge for at lukke heste ind og give mad. Så min mor tror at det kommer til at blive lidt ensomt. Derfor spørger jeg jer hg'er det kunne jo være at der var en der var medlem på stedet og kunne fortælle hvordan det er at være der

• #7   20. feb 2010 Ville aldrig sætte min hest eller pony der, som sagt er der næsten ikke noget opsyn med stedet, så har da råbt af områdets børn der stod og kastede ting efter dyrene. Har oplevet en pony der kom til vores stald efter at have stået der og den havde bestemt ikke særlig positive oplæevelser med derfra. Hvis du bor ude i området kører bus 30 derudefra lige ud til tømmerupvej på amager hvor TSR og KTR ligger. På TSR er der mulighed for opstaldning og rideskole, KTR er kun ridehus hvor man kan købe kort til.

• #8   21. feb 2010 ok det var ikke fordi at jeg ville opstalde min pony der JEG HAR IKKE NOGEN:( jeg ville måske have part der ude 1 gang om ugen på en af stedes ponyer

• #9   21. feb 2010 Du spurgte og jeg svarede, ville helt klart i din alder taget i betragtniing vælge at tage en tur ud på TSR rideskole, der er en rimelig lang venteliste, men hvis du kan du grundlæggende ting burde det være muligt at komme til i rimelig tid. Der er masser af tøsser på din alder og med opsyn til stede.

Hvad hvis der sker noget med dig dernede, når du selv skal lukke ind, så kommer der ikke nogen før bumserne og andre hjemløse skal sove.

• #10   21. feb 2010 okay men jeg bor i brøndby og vi har ingen bil så jeg kan desværre ikke gå på TSR rideskole

jeg leder heller ikke efter rideskole men part

• #11   14. maj 2012 Karens minde er ikke sådan måske ar det børne da passer hestene og det der med at slå det skete kun en gang

Kommentér på:
Karens minde??

Annonce