378 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hjælp mig hvis"
Hjælp mig hvis i kan ! ! ! :D
Hej jeg har jo Bølle. Bølle som er en hun og er fem - seks år. Celina min veninde har en kanin på snart et år som er en han. Vi kunne godt tænke os unger, men er Bølle for gammel ? ? ? Når Nu...
Hej jeg har jo Bølle. Bølle som er en hun og er fem - seks år. Celina min veninde har en kanin på snart et år som er en han. Vi kunne godt tænke os unger, men er Bølle for gammel ? ? ? Når Nu...
Skrevet af: Karoline R - 25. maj 2009
HVIS DU RYGER: så hjælp mig /: /:
hvordan føles det når man indhalere osv. skal bruge det til en raport og tobak. altså påvirkning ;) forhånd taK!
hvordan føles det når man indhalere osv. skal bruge det til en raport og tobak. altså påvirkning ;) forhånd taK!
Skrevet af: MilleWurtz - 13. mar 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 214
nå men jeg villle høre om der var nogen der havde nogle oplysninger om en berider uddanelse for vil gerne værre berider.
knus susan
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
nov 2005
Følger: 137 Følgere: 158 Heste: 6 Emner: 269 Svar: 3.221
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 214
jeg har talt med andre beridere og heste folk den ene berider jeg snakkede med stoppede det 5 år og han har sagt " elsker du heste og vil arbejde for en h.... lav løn de første år så skal du gøre det! det er mega fedt!" han er nu dyrlæge!
og mange tak for svarende !! har hjulpet mig meget
hjælp mig hvis i kan