Bagtalt {{forumTopicSubject}}
Jeg har et problem med der hvor min hest er opstaldet. Den har været der i mange år nu, og har altid været glad for det, og har været meget gode venner med ejerne. Det er et sted som var ejet af et ældre ægtepar. Nu har søn og svigerdatter så overtaget. Jeg har lidt problemer med svigerdatteren. Hun behandler ikke folk ens. Hendes børn må gøre alt det som ingen andre må. Dem gælder reglerne ikke for. Jeg har flere gange haft problemer med hende, og jeg har nu hørt at hun har bagtalt mig. Hun har blandt andet sagt at jeg ikke altid fejer. Det gør jeg ALTID, men det gør hun ikke selv. Jeg fejer meget tit efter hende og hendes børn. Jeg har hørt der er andre der også har nogle problemer med hende. Men hvad skal jeg gøre? Skal jeg bare glemme det eller skal jeg spørge hende pænt om hvad det er hun synes jeg gør forkert? Jeg vil ikke flytte min hest, men jeg synes ikke det er rart at blive bagtalt når jeg ved det hun siger til andre folk ikke passer.
mar 2004
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 124
jul 2005
Følger: 155 Følgere: 148 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.775
mar 2004
Følger: 147 Følgere: 142 Heste: 2 Emner: 483 Svar: 2.977
Med den samme.. hun bagtalte også mig til de andre i stalden.. Jeg gik bare stille og roligt hen til dem og bad hende om at lade være med at bagtale mig når jeg var i stalden..
(jeg er lige glad hvis de gør og de er sikker på jeg ik kan høre det)
Ja, hun blev godt nok lidt sur og sagde det gjorde hun ihvertfald heller ik !
Men altså.. jeg sagde at det hun gjorde nu ville jeg ik finde mig i !
sep 2005
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 65 Svar: 268
det lyder som om hun tror hun kan styre hele jorden (:
men jeg syntes som de andre at du skal spørge hende hvad du har gjort hun ikke kan lide (:
nov 2003
Følger: 14 Følgere: 10 Emner: 229 Svar: 2.562
Hvis der er andre utilfredse lejere, synes jeg du skal arragere et staldmøde.
nov 2005
Følger: 137 Følgere: 158 Heste: 6 Emner: 269 Svar: 3.221
Bagtalt