{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Bagtalt til et stævne! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er lige kommet hjem fra det stævner der er på gl.estrup idag.
Jeg red en LB for at få en go tur, da jeg så kom ud fandt jeg ud af der stod fem tøser og snakkede om mig!
En sagde "Da hun havde haft den i 3 uger vandt hun alt, men nu går det dårligere og dårligere"
Helt ærligt hva havde hun forventet?! Da jeg fik ham havde han gået M og kom så ned og gå LD! Så skulle han jo gerne vinde, da det er barenemad for ham!
Da jeg kom ind på banen fik Alix lige to bagi for at han kunne blive hidsig, for har haft problmer med at jeg ikk "angriber" ham nok, men så fik jeg lige den her kommentar "Brug dog benen kælling" Hvordan kan hun tillade at sige det!?!
Hader når nogen gør sådan noget, det skaber en dårlig stemning, til et stævne.
Hvis der er nogen jeg bare tænker ´Fuck hun rider renge´så holder jeg det bare for mig selv! Men det kunne de ikk!
Ville det være udhængning og skrive hva klub de kom fra? Vil nemlig gerne i kontakt med dem.
Er der nogen der har prøvet at blive bagtalt til et stævne?
Skulle bar elige ud med det =P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagtalt til et stævne!
  • #1   9. jul 2006 ej sådan nogle møgtøser... har ikk selv prøvet at blive bagtalt ik så jeg har hørt det ihvertfald..

• #2   9. jul 2006 nej, hørte det ikk. Min søster gjorde.

• #3   9. jul 2006 jeg har ikke hørt de...hvis der er nogen der har gjort :-/...men de brugte forvise fra stævnet da det måske også påvriker rytteren de bagtaler og hun/han ikke kan gøre sit bedst.
    de er nok bare MEGA misnudelige på dig
    men ærlig talt de er og for bliver nogen NARHOVDER

• #4   9. jul 2006 • Rikke-Team Jensen •: Det ville iverfald påvirke mig hvis jeg skulle ind og ride en klasse til =s

• #6   9. jul 2006 jeg sys s*g det er plat...jeg ville ikke kunne gøre mit bedste til a vinde hvis jeg viste at nogen stod og batalte vær eneste lille bitte ting jeg gjorder på banen

• #7   9. jul 2006 Ja, man syns jo også selv at når man ser nogen gode heste springe at det er lidt snyd, men prøver bare at tænke på at jeg selv gjorde det. Syns det er bedre at man køber en gor hest og lære at ride rigtigt i stedet for at købe en der ikk kan noget til en rytter der heller ikk kan.
    Og også det med at de mener, han bliver dårligere, og dårligere, det er jo klart at når det kommer til MB så skal jeg også hjælpe ham og der rider man også mod nogen med bedre ponyer og flere penge, syns ikk Alix er blevet dårligere! Men han er heller ikk blevet bedre

• #8   9. jul 2006 Det sku synd for dig !!
    Tit & næsten altid , føre bagtalen hen til at de er skide misundelige xD .. Har de garanteret vært på dig & din skønne hyps !!

• #9   9. jul 2006 • Rikke-Team Jensen •
    Ja dte er ikk så fedt, de blev rimligt fornærmet over at jeg gav ham to bagi!
    De vil da få et hjerteandfald hvis de så de tre ponyer der smpringer M!
    Når det bliver så højt, skal hesten sq vide at det gælder og det hjælper på Alix lige at få to i røven så er han spidet op!

• #10   9. jul 2006 » Malene P. ‹3 .
    Tak for komplimanget (staves ) Ja men prøver bare at tænke ´jeg kan være ligeglad hvis de vil ride hest-har-du-lyst-til-at-spring-over-eller-skal-vi-prøve-et-andet ridning så lad dem det´ men de kan bare holde det for sig selv!

• #11   9. jul 2006 der er ingen der er uovervindelige...alle har en lige stor chance ( nogen måske lidt støre ned andre )...men pointen hvis en hest der har starte s-klasser og en hest der "kun" har starte lc-klasser rider mod hinanden i en lc kan s-hest tagen en bom og den anden kan komme fejlfrit i gemmen ;D

• #12   9. jul 2006 hehe..jeg giver nu osse li winni to bag i..så er han nemlig klar ;D

• #13   9. jul 2006 Næste gange jeg ser dem bliver jeg bare nødt til at snakke med dem, for de må også snakke sammen om andre, og det er jo ikk menningen!
    Er ved at være ligeglad hva de, siger, eller bliver pisse sur, men hvis de havde sagt det for et år siden (er der nogen der har) så ville jeg tudbrøle!

• #14   9. jul 2006 • Rikke-Team Jensen •:
    Ja sådan er det bare.
    Men selfølig skal hesten der går S gerne vinde, da den har en del mere affaring og er MEGET bedre en, en der går LC.
    Alle heste er jo ikk ligegode og det er også godt at der er en forskel, men det er så sejt når det er LC ponyen der vinder =)

• #15   9. jul 2006 ja ;D...

• #16   9. jul 2006 hejsa

hold da k-ft nogle kællinger! de er sgu da bare misundelige.., har aldrig prøvet det, meen kunne forestille mig det ikke er rart.. knusss Louise

• #17   9. jul 2006 Nemlig præcis , har selv prøvet det . Man bliver ked når man hører sådan noget !!
    - Sidste år da det gik så suuper for mig , da det hele var iorden , undervisningen gik godt , uha kunne ikke være bedre , !
    - Kom en rigtig god veninde hen til mig ( som os havde været ude at kigge robin da han var til salg, men den gamle ejer mente ikke hun egnede sig til ham !,)
    Nåå lige inden min klasse startede , sagde hun . Jaaa ' Robin skal du jo ikk regne med at komme langt med , kan ikke forstå du købte ham , han har jo ikke andet end en lille pony gang . Han er jo ikke pæn .. Fatter ikke du starter stævne på ham ..
    Neeej , Hvor blev man jo ked af det !! så var det lige hun skulle skrive for dommeren , hvem vandt klassen ? MIG , haha ' hvor blev jeg lidt glad , så kunne hun lære det !
    Alt det hun skulle skrive ned i kritikken & så få 65 % , nej nej han kunne ingenting da , vel ?!! Hun skulle bare lige skrive ned for dommeren , en god hest, du kommer til at få rigtig meget ud af , i passer rigtig godt sammen , stor & fin gang + udstråling . I vil nok kunne komme langt , bare klø på . ( Noget i den stil ) Det skulle veninden som havde sagt alt det negative om robin skrive ned . Hun sagde heller intet bagefter .
    Altså selføelig har hun lov til at ha en mening , men sige sådan noget til mig lige inden et stævne . Det var ikke pænt gjort sys jeg ikke .
    - Ved da godt Robin aldrig kan komme op og ride granprix , men det er heller ikke det jeg vil (:
    Vi kommer så klangt vi nu kan & sådan er det jo ..

såårh , kender til det der bagtaleri til stævne det er ikke rart .

• #18   9. jul 2006 » Malene P. ‹3 .:
    Det var da godt at det endte godt!
    Men det kan bare ødelægge ALT, men der er så mange menninger inden for heste at ikke alle kan være eninge men derfor kan man godt holde det for sige selv!

• #19   9. jul 2006 lige præcis !! Måske var det bare fordi hun ville ha det skulle gå dårligt , prøve at ødelægge min chance for at vinde . Meen nåå , det gjorde mig bare stærkere & tænkte ha , nu skal vi bare tage os sammen , som vi da gjorde (:

- faktisk sys jeg vi hestetøser ( uden vi selv ved af det ) de mest snobbede der findes , hehe ;D .. Man synes jo sin egen hest er ihh noget af det bedste . & selvom man ik er klar over det har man vel os snakket lidt selv om andre .. Sådan er det bare , nogen mere end andre , har jeg ikk ret ?? (:

• #20   9. jul 2006 Det er rigtigt det med snobberiet!
    Hvis du kommer op og rider højere er der nogen der har så mange penge at du ikk kan være med mere, uanset hvor go du er!
    Ridning og motor sport er det eneste hvor det er sådan mange gange er det penge før talent.
    F.eks, i batminton er det den bedste der vinder.
    I ridning er det tit den der har den dyreste pony, men der er det så sejt nå det er nogen af de "små" der vinder =)

• #21   9. jul 2006 jaa du har sku fuldstændig ret !!
    - Jeg ville nu hellere ha den fortjeneste at sige , jeg har selv redet min hest op , det han kan , det har jeg lært ham ! & Ikke bare få en hest der kan gå af sig selv , ingen udfordring i det !!

• #22   9. jul 2006 » Malene P. ‹3 .
    Jo det er klart det er sjovest at kunne sige det.
    Men da jeg fik Alix var jeg 11 hverken dygtig eller afering nok til at lære en hest noget.
    Syns kun det er godt at man gør det så man kan lære at ride selv først!
    Jo der er udfordring i det =)

• #23   9. jul 2006 ej hvor træls smiley

har ikke selv prøvet helt det samme, men jeg springer på en fjordhest og får tit placeringer smiley

så til et stævne hvor jeg slog en tøs med sin fine sports pony hørte min mor denne kommentar fra pigen: når jeg rider alt hva jeg kan og stadig ikke kan slå sådan en FED fjordbolle så gider jeg ikke starte, så hun meldte fra sin anden klasse (udv. klub stævne) smiley blev enlig lidt sur over det hun havde sagt men alligevel tilfreds for min FEDE fjordbolle kan faktisk godt springe..
    (perle)

• #24   9. jul 2006 Hvad mener du med når du siger det her;
    "Da jeg kom ind på banen fik Alix lige to bagi for at han kunne blive hidsig, for har haft problmer med at jeg ikk "angriber" ham nok, men så fik jeg lige den her kommentar "Brug dog benen kælling" Hvordan kan hun tillade at sige det!?!"

Kommentér på:
Bagtalt til et stævne!

Annonce