{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Da du købte din første hest, hvad kig
  • #1   3. mar 2010 Kiggede ikke - <b>følte</b> det helt rigtigt da jeg mødte Flicka først egang smiley

• #3   3. mar 2010 kendte den i forvejen, så tænkte ikke så meget over det, var jo vant til at ride og være sammen med den smiley

• #4   3. mar 2010 det var først da jeg skulle have bonnie jeg tænkte over mere. altså udseendet var jo lige mig, bortset fra hendes kæmpe mave, ridemæssigt var hun slet ikke til at bedømme på det tidspunkt, så det var lidt af et sats at købe hende.

• #5   3. mar 2010 Var kun 8 år, så tænkte ikke så meget. Det var en delepony med min mor og storesøster, så det var dem der ligesom vidste hvad de skulle gå efter.

• #6   3. mar 2010 kiggede efter en sød lille pony som var til at have med at gøre. men da jeg så kom ud og kiggede på en pony så var den bare ALT andet smiley men så havde de også en anden tilsalg, og den var helt perfekt, så ham tog vi

• #7   3. mar 2010 Kiggede ik bestemt efter noget, det var bare kærlighed ved første blik, :D.. og jeg har hængt sammen med ham lige siden.. hehe.. jeg kunne bare føle at kontakten var der smiley

• #8   3. mar 2010 Ingenting smiley Jeg havde selv tilredet hende for hendes gamle ejer og så skulle hun sælges, og så overraskede mine forældre mig en dag hvor der hang et skilt ude på hende boks med mit navn som ejer smiley !

• #9   3. mar 2010 Ligesom F&F så følte jeg efter hvilken hest, det skulle være.

Føltes det ikke helt rigtigt, var det videre og kigge på en ny, indtil jeg fandt Maggie ..
    Hun kunne ikke en fis (kun skridt og trav), og var rigtig grim og tynd, men nøj hvor føltes det bare rigtigt! smiley

• #10   3. mar 2010 Første hest??
    Uuuff - jeg føler mig gammel.. Det er snart 30 år siden, at jeg helt selv (8-9 år gammel - for mine egne penge) købte min første pony..

Straks da jeg så hende, vidste jeg bare, at det skulle være hende.. Og hun fulgte mig så igennem tykt og tyndt i mere end 11 år..

Det med benstilling, kontrakt, handelsundersøgelse osv, gik vi ikke så højt op i den gang..

• #12   3. mar 2010 alt...

Ved min hoppe kiggede jeg eksteriør, temperament, hendes skønhed, og at der var noget at arbejde med - på en god måde smiley Og så var jeg vildt forelsket i hende (havde passet hende et år). Var klar over hendes fejl, ex. benstilling (indfodet) etc.

Min første hest var hingst og 2 ½ år, ham købte jeg simpelthen fordi han var lækker. berideren ville også gerne have købt ham.

Har nu også et føl, så hende har jeg ikke "valgt", kun ønsket at hun måtte få visse egenskaber, når hun kom ud. Nøje udvalgt hingst til hoppen.

Og hun har dem alle sammen - godt eksteriør, temperament, med tænding og meget fornuftig. Meget samarbejdsvillig, har faktisk smilet siden jeg er kommet hjem fra stalden i dag. Jeg har været heldig med hende, her kan man rigtig tale om en "flink" oldenborger.

Lone

• #14   3. mar 2010 fik den gratis, hvis jeg kom og hentede den

• #15   3. mar 2010 uha smiley .. den første hest jeg købte var lucas.. han var halv vild og små skør, men bare MIN smiley ..
    kiggede ikke på ret meget andet end højden for at være helt ærlig, og så var han tilpas stædig og egensindig til at jeg fald for ham smiley

bøffen købte mig.. han stod der på marken og fortalte mig han skulle med mig hjem smiley .. så slet ikke hans dårlige ben og forsømte hove.. så kun øjnene..

duer sådan set slet ikke til at købe hest smiley ..

• #16   3. mar 2010 Jeg kiggede efter en hest hvor jeg bare vidste at det virkelig skulle være den! Da jeg så Lesly var jeg bare solgt, jeg vidste bare det skulle være hende! Selvfølgelig var det også vigtig at hun kunne det jeg skulle bruge smiley

• #17   3. mar 2010 Kiggede kun efter udseendet, men har heldigvis fået den bedste hest i hele verden.. hvis jeg skulle kigge på hest igen ville udseenet ikke betyde noget som helst

• #18   3. mar 2010 For mig skete det der ikke bør ske.. Jeg så et billede af Chivas (5år) og ville bare have ham, havde også en knabstrupper på 10, jeg skulle kigge på, men droppede at kigge på den, da jeg havde været ude og prøve Chivas, han var bare lige mig..

Har fortudt købet af en unghest men har ikke fortrudt købet af Chivas smiley Da han bare er herlig smiley

Det var vel bare kærlighed smiley

• #19   3. mar 2010 da jeg købte (eller rettere fik) mine første ponyer (ponyhoppe + føl) kiggede mine forældre efter en rolig og sød førstegangspony, som også kunne lære fra sig.. (var kun 8 den gang), så det blev til en sød lille welsh pony på 123 og hendes 3 mdr welsh/new forest føl

• #20   4. mar 2010 hmm jeg kiggede efter en rolig pony da jeg var blevet lidt bange for at ride, men Angel var/er da en flot pony, jeg Ville gerne have en pinto fordi jeg syntes de er flotte, og angel var da bare uimodstålig ;p Hun kunne ikke rigtig noget da jeg købte hende men har så selv redet hende op i LB og LA klasserne i dressur, i spring sprang hun LB men da jeg købte hende var hun ikk så tryk ved det (tror hun havde styrtet) men jeg har redet hende op til LB igen, men nu er hun af en eller anden mystisk grund blevet bange igen? ;D

• #21   4. mar 2010 Jeg kiggede efter en letredet hest, 4-7 år, gerne skimmel eller anden spændende farve og en hoppe.

Endte med impulz - utilredet, 3 år, kedelig brun og vallak.

Ville ikke ønske det anderledes smiley følte det var helt rigtigt da jeg så ham.

Kommentér på:
Da du købte din første hest, hvad kig

Annonce