{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  da du købte din hyp
  • #1   11. okt 2006 *Vidste du så på det tidspunkt at det var den rigtige for dig, eller vidste du godt at du kunne have fundet noget der var mere passende på det tidspunkt?

• #2   11. okt 2006 Ved BaKardy var jeg sikker .
    Han var lige noget for mig . smiley

• #3   11. okt 2006 Da vi kørte derud jeg var lidt usikker fordi hun kun er 4 år.. men NU ved jeg at hun passer Perfekt til miig.. :).. selvfølig nogle små ting som skal rettes.. men jeg tror ingen hest er FULDKOMMEN perfekt .. hehe

• #4   11. okt 2006 jeg indrømmer at jeg var lidt en klovn da jeg købte amigo :]

foor, han var for ung til mig.. han kunne slet ik nok, han var kun tilredet.. og så var han godt nok ogs stor i forhold til lille mig!

men altså, han stod bare der og kiggede så sødt på mig, at jeg selvom jeg vidste det var dumt, bare måtte eje ham!

Men men men, den dag i dag har jeg aldrig fortrudt det smiley for jeg har bare lært SÅ meget og han er bare SÅ dejlig en hest at være sammen med - i dag er han drømmehesten smiley

• #5   11. okt 2006 Jeg fik melinco i fødselsdags gave, som en overraskelse:)

så ar slet ikke med, men da jeg så ham i stalden nogle dage for, gik jeg allerede og tænkte på part! de havde lavet en løgn historie. . .

men min mor var væk i ham, da han blev trukket ud af boksen, og han var ikke noget kønt syn!

- min mor siger nu, at hvis hun havde vist at han var blevet taget fra som 4-måneders, og nogle af de andre ting, så var det ikke sikkert hun have købt ham!

men jeg er nu glad for ham, og ønsker ingen anden hest!

• #6   11. okt 2006 og vi er bange for at vi ikke kan nægte at sælge ham igen, når jeg kommer over pony-årene. . .

• #7   11. okt 2006 larry var kærlighed ved første blik;D og er faktisk ved at skrive en stil om ham i skolen og har allerede skrevet 4 sider, men det er kun lidt over starten;D så han tager lang tid at beskrive...

• #8   11. okt 2006 Hmm altså jeg var temmelig usikker på om jeg ville beholde Liberty, jeg fik ham da jeg var 9år og Liberty var 4 åt. Han lagde sig ned hver gang jeg satte mig op. Så kunne nok godt have fundet noget bedre. Men nu er han bare en lille super pony. Men kan virkelig alt med ham.

• #9   11. okt 2006 Dengang jeg så mikkel var jeg 100 % sikker smiley

• #10   11. okt 2006 hehe tja.... altså min vallak skulle jeg nok ikke have valgt dengang... jeg havde ikke selv så meget erfaring...og fik så min vallak, som var 3 år.. blev dog 4 måneden efter.. men han var lige et mundfuld for stor til mig... Men da jeg faktisk dagligt fik undervisning og hjælp af min gammel underviser som jeg købte ham af... begyndte det at vende... og det blev mig der bestemte hvad der skulle ske... Han var virkelig bare en BISSE... der siger spare to.. og fik også mine flyveture... hehe.. så var meget tæt på at have givet op.... Men ja så vendte det hele lige pludselig.... smiley Men vil da ikke af med min dejlige hest idag...:D han er en super dejlig hest... og en typisk mor hest... smiley

Min hoppe var jeg ikke spor i tvil om var den rette hest for mig... jeg har siden den tidligere ejere købte hende.. været helt vild med den smukke hoppe.... og da den så kom til salg for 2 gang.. ja så tog jeg chancen og sprang ud i det.. smiley Kan godt lide heste der er noget gang i.. og som der er udfordringer i.. og det må man sige der er i min hoppe hehe... smiley Men alligevel en super dejlig hoppe... som også betyder rigtig meget for mig.. smiley

Man må sige at begge mine heste har hver deres personligheder og forskelligt temperamenter... men ja.. det er bare lige mine typer... hehe.. smiley frække... men dog alligevel gode af sig.. smiley

• #11   11. okt 2006 da jeg red heaven inden jeg købte hende var vi røvhamrende elendige for at sige det lige ud.. vi ku bar ik gøre noget som helst rigtigt, og hun ku os finde på at stikke af.. ejeren sagde os til mig at jeg aldrig ville få hende til at springe og gå pænt og de ting som jeg drømte om at hun skulle lære.. faktisk har jeg ingen anelse om hvordan det kan være at jeg havde så meget tiltro til det.. alt pegede jo i modsat retning? men lille mig var SIKKER på at det nok sku lykkedes..
    da vi så var til stævne og vi havde redet lidt bedre end normalt var jeg glad, og min far spurgte om det mon var en hest for mig, og jeg tog en snak med ridelæreren på stedet, og mødte en person der også troede på hende..

det var en kamp at få ejeren overtalt til at sælge - men han bukkede under for min stædighed og mine argumenter til hvorfor at han ikke skulle ha den, og om han ikke helst ville sælge den til mig??

er bar så glad for at jeg ik gav op, har aldrig været i tvivl om det var en god beslutning, for hver eneste dag når jeg siger godnat er jeg varm i kroppen når jeg kigger på hende, og ved at vi nok skal klare det..

• #12   11. okt 2006 He he jeg har faktisk lavet det samme nr som sig Anette :o)

• #13   11. okt 2006 Jeg var bare nødt til lynhurtig, at tage en beslutning.

• #14   11. okt 2006 hvis jeg havde lyttet til fornuft dengang jeg købte heaven havde jeg heller ik haft hende nu... hun var 5 år, og havde gået travløb, så ku ik hverken spring eller dressur og havde nogle slemme vaner.. men altså... troen på hende var der..

• #15   11. okt 2006 tja, rondale var rigtig sød, og bare forelsket med det samme smiley smiley men den kunne intet, og jeg skulle ha haft en lærepony .. men hva så, han var sød, og vi har lært noget SAMMEN nu smiley

• #16   11. okt 2006 Altså jeg havde kun haft med heste at gøre i 1 år ;D
    og min mor synes vi skulle have en opny til mig ;D
    og jeg var lidt bange fordi at min mor sagde at ungheste var lidt vilde eller friske og 'Lucas var kun 4 da vi fik ham ;D
    men nu er han alt for langsom ;D
    og JA
    HAN ER DA MIN ENESTE ENE <33333

• #17   11. okt 2006 Med Rubina var jeg sikker lige så snart jeg så hende .. Hun var og er bar perfekt (:
    Med Domino var jeg lidt usikker , fordi jeg godt ville have en der kunne mere , men er sku glad for vi købte ham alligevel smiley

• #18   11. okt 2006 Hmm jeg ved ikke lige hvor mange valg jeg selv tog på den måde. Hvis det havde været op til mig alene havde jeg ikke købt Frej da han kun var 3 år og jeg aldrig havde redet unghest før og slet ikke en som kun kunne skridte med folk. Men jeg skulle ikke selv tilride ham, dengang.
    Men den dag i dag har jeg selv opnået det med ham som han kan nu, har selv kæmpet med ham. Det er først inden for det sidste ½ år at han virkelig har vist fremskridt.
    Men han er ikke min det er min kæreste der ejer ham, så han er min i den betydning at vi er sammen. Ellers skal jeg sige farvel og tak til ham. Håber dog aldrig at den dag kommer, han betyder alt for mig, vi har et utroligt specielt forhold.

• #19   11. okt 2006 var meget i tvivl.. vi havde lige været ude at prøve en anden hest som ikke lavede andet end at forsøge at smide mig af! og jeg er ret nervøs som person så jeg var meget tilbageholdende og turde dårlig nok galopere på hende.. men blev tryg da jeg red hende, så vi tog hjem til sælgerne og snakkede med dem om lidt af hvert (min ridelærer kender dem) og et par timer senere var jeg blevet overbevist.. og det har jeg ikke fortrudt, hun er dejlig smiley

• #20   11. okt 2006 Da jeg købte Golden Destiny(Fabis mor) vidste jeg ikk det lige med det samme. Startede med og passe hende bare men da jeg så sku ha hest var jeg ude og kigge på mange men hver gang sammenlignede jeg med Golden så jo tror hende og jeg var bestemt for hinanden!!
    Med Fabi er det vokset sammen med ham. Nu føler jeg virkelig vi hører sammen og det er super følelse! Er glad for jeg aldrig solgte ham(havde tænkt på det mange gange men blev aldrig til noget) Tror på at skæbnen ville at han sku være min og det er og forbliver han!

• #21   11. okt 2006 Pablo er jo bare min øjesten smiley
    Men nogen han rigtig er i drillehumør tænker man jo bare "Hvorfor dig?!" men så snart der er gået 5 min. kan jeg ikk undvære ham smiley

Pippi har jeg kendt i snart 3 år smiley
    Jeg holder rigtig meget ad hende men hun er jo rideskole hest nogen gange ved jeg godt lidt jeg skal prøve noget andet men hun betyder så meget smiley

• #22   11. okt 2006 ja, jeg var meget usikker, om hendes temp, var for meget for mig...

• #23   11. okt 2006 Sofus: 1010 % sikker

Zafir også helt sikker..

• #24   11. okt 2006 Fusentast ?
    Han var den første jeg kiggede på, at var fuldstændig forelsket i ham, bare efter at have set på annoncen en enkelt gang !
    Da jeg så prøvede ham, kunne jeg ikke styre ham overhovedet, men hold da op - det skulle bare være ham !

Og det er HELT VILDT så meget både han og jeg har udviklet sig !

• #25   11. okt 2006 Jeg var MEGET i tvivl da jeg var ude at se på hest anden gang .( Altså da jeg sku ha den store hest . )
    - Tror det var oppe på 12 forskellige heste , vi havde været ude og kigge på . 12 Meget forskellige heste , som kunne gå det ene og det andet . Men følte bare ikke rigtig der var noget . Robin var den første hest jeg var ude og se på , og et månedstid efter prøvede jeg at ringe og han var stadig til salg . Valgte ham , fordi han virkelig er noget specielt .
    Kunne jo sagtens ha fået en hest der kunne noget , men det jeg ønskede var en rolig hest .
    - Nu overvejer jeg så at få en ridehest mere , som kan lære <i> mig </i> noget .

Med min pony var jeg ikke i tvivl på noget tidspunkt , hun sku bare blive min . Kunne ikke klare hun skulle have det så dårligt igen !

• #26   11. okt 2006 han var den rigtige;D

• #28   15. okt 2006 Med det samme da jeg så Balder viste jeg at det skulle være ham!

Lige da jeg trådte en af døren var der et eller andet der sagde " HAM!" og jeg var slet ikk i tvil

Kommentér på:
da du købte din hyp

Annonce