{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CAIR - sadler med luft?
  • #1   3. mar 2010 Jeg er fuldt ud tilfreds med min sadel (som jeg nu sælger, er stoppet med at ride).

Luften kan gå ud hvis der kommer hul i, men hullet skal være super dybt, og det lyder ret.. ualmindeligt at der går hul i dem.

• #2   3. mar 2010 Jeg synes de er fantastiske!! Kender til flere heste med rygproblemer der har kunne rides med CAIR sadler smiley Det er dog vigtigt at kopfjernet passer og nogle gange kan det være nødvendigt at få den tilpasset, så det er stadig vigtigt at få en sadelmager til at tilpasse den. Der er flere sadelmagere der gør dette, blandt andet Michael Brodie fra Århus. Han er klart en af danmarks dygtigeste sadelmagere smiley

• #3   3. mar 2010 hejsa,

tak for svar. Jeg har læst om dem i den nye Hest og Rytter avis, og synes det lød godt, at den fordeler trykket bedre end andre sadler.

Min har været en pestilens at finde sadel til, så jeg overvejer CAIR. Har før lyttet til de "myter" der står i avisen, men hvis det kun er ammestue-historier, tror jeg, det er sådan en sadel, jeg skal se efter næste gang.

Hvordan er stoffet egentlig, har faktisk aldrig redet i en kunststof-sadel smiley

Lone

• #4   3. mar 2010 De kan også fåes i læder .. Bar lige til info

• #6   3. mar 2010 Det er super at ride i kunstof, og det specielle stof i sædet gør at du sidder godt ved, selvom den ikke er læder ;D

• #7   3. mar 2010 Jeg har haft en pro jumping, og det nok den skønneste sadel jeg har haft. Og skal også have såda en igen. Og ja som skriver, så har flere af modellerne jo det der "ruskind" side, som gør dem virkelig lækre at ride i. (og samtidig gør det at den ikke bliver glat hvis man rider i regnvejr.)

• #11   3. mar 2010 jeg er også helt tilfredsmed min smiley Har en isabell werth. Den kan ikk omstoppes, men den lægger sig efter hestens former da det er luft, du kan skifte kopjern i de fleste og tilpasse alt efter om du har en smal eller bred hest. Kan hvert fald stærkt anbefale Isabell werth, men ikk wintec 500 den er ikk pengene værd efter min mening smiley

• #12   3. mar 2010 Wintec Pro Cair er super god smiley - hvis du vil købe brugt, har jeg en smiley

• #13   3. mar 2010 Jeg er godt tilfreds med min.. De kan jo fås i to modeller Bates og Wintec, Bates er lædder..=) Jeg har en Bates Caprilli Close kontakt spring, den er rigtig lækker at sidde i..

• #14   3. mar 2010 Vi har en Bates Caprilli cair og det er en lædersadel. Super lækker at ride i og kunne ikke forstille mig andet lige pt.

Lizet smiley

• #15   3. mar 2010 Jeg er super glad for min bates sadel. den er vel omkring 1½ år gammel, og ligger super godt. Har kun skiftet kopjernet ud, da hesten fik flere muskler :o)
    Kan sagtens anbefales herfra :o)

• #16   4. mar 2010 Jeg har en Caprilli Bates med cair, den er jeg super glad for, har haft den i et par år nu og den ligger super godt på alle de heste jeg har brugt den på , den har også udskifteligt kopfjern hvilket er en meget stor fordel nu hvor jeg har en unghest som udvikler sig i musklerne smiley

• #17   4. mar 2010 ja, jeg tænkte nemlig også, de kunne være gode til ungheste. Vidste ikke der var en kieffer med luft.

Tak for svarene allesammen! smiley

Lone

• #18   19. mar 2010 jeg var også rigtig glad for min, indtil mine puder begyndte at glide til siden og de blev nærmest ''væk'' under sædet. smiley

• #19   27. apr 2010 Jeg har en Spalding dressur med FLAIR. det er også luft, men det er betydeligt bedre end cair, da cair er et "lukket" system. i flair er der 4 puder, hvor luften kan justeres. Jeg er rigtig glad for det.

Kommentér på:
CAIR - sadler med luft?

Annonce