{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Wintec -store eller små flexi blocs? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en Wintec Isabell Werth sadel, hvor de små flexi blocs medfulgte. Men nu har jeg set, at man også kan købe nogle store nogle, og ville derfor høre hvilke i synes er bedst -små eller store? smiley

Og så ville jeg også lige høre: Der er jo den der ekstra rem, som man skal spænde udenom gjorden. Den var simpelthen ALT for stor til Lukas, så blev nødt til at klippe den af, så den ikke hang løst under hans mave. ;/ Er der andre der også har klippet den af? Eller har jeg dummet mig ved at klippe den af?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wintec -store eller små flexi blocs?
  • #1   9. mar 2010 Cecilie:
    Okay. Jeg tror også det er bedst med store, men ville lige høre nogle andres mening. smiley

• #2   9. mar 2010 Cecilie:
    Okay. Jeg tror også det er bedst med store, men ville lige høre nogle andres mening. smiley

• #3   9. mar 2010 Altså det med snoren neden under, den snor er jo bare til sadleklapperne. Så vil ikke sige at du har dummet dig. Du får bare meget svært ved at sælge sadlen når den engang skal sælges. Ved at den måske nok ikke er lang nok til den nye hest den skal passe. Og det med flexi blocs der vil jeg nok sige , er de små for små til at du sidder ordentligt. Så ville jeg nok købe de store. Men er de okay nu som de er , så behold dem smiley

• #4   9. mar 2010 Har haft lånt en Isabell Werth salde her den sidste uges tid 8den har været super lækker at side i trods jeg er vant til Passier, btw).
    Den jeg har lånt har haft de største støtter i, men det er jo en smagssag.

Du har ikke forgjort noget i at klippe den ekstra gjord af, den irriterer mig grænseløst! Hvis det havde været min sadel, var det klippet af for længst.

• #5   9. mar 2010 RosexStine:
    Jeg kan godt se at jeg nok for svært ved at sælge den, eftersom jeg jo har klippet den af.. Og med flexi blocs'ne regnede jeg også med at de store var bedst. smiley

TeamRORK•Trine&Maracash•:
    Ja, det er jo en smagssag, ville bare lige høre nogle andres mening om det. smiley
    Godt du ikke synes, at jeg har dummet mig ved at klippe den af! Jeg synes bare det var ærgeligt, at jeg blev nødt til at klippe den af første gang jeg brugte sadlen, uden jeg vidste om det var godt eller skidt. x)

• #6   9. mar 2010 Ang. støtterne vil jeg sige, at jo mindre støtter du kan nøjes med, jo bedre. Man vænner sig hurtigt til store knæstøtter, og det er bedst at få så naturlig balance som muligt.

• #7   9. mar 2010 TeamRORK•Trine&Maracash•:
    Okay tak. Så vil jeg prøve at beholde de små, og se hvordan det går. smiley

• #8   10. mar 2010 kan bedst lide de store, har jeg i min (:

• #9   10. mar 2010
    Jeg bruger de små.

Jeg kender en som har klippet den rem af, hun fik problemer med at sadelklapperne begyndte at krølle og glide op... Jeg synes også den er irr. men har en gjord hvor jeg har trukket den igennem så det er ikke så slemt....ville ALDRIG klippe den af.

• #10   10. mar 2010 Dorthe og Jilke W:
    Okay, men nu var problemet bare at den var ALT for stor til Lukas (den hang mindst 10 cm. under hans mave, da den var i øverste hul), så vidste ikke, hvad jeg ellers skulle have gjort?

• #11   10. mar 2010
    heh, jeg havde nok valgt at lave nogle flere huller i remmen...Men det skal man jo gør som man vil smiley

• #12   10. mar 2010 Det kunne man desværre ikke, da der højst var 2 cm tilbage af remmen. ;(

• #13   10. mar 2010
    Okay?? ja så kan jeg godt se...På min er der et langt stykke op til sadelklappen begynder.

Men håber ikke du får samme problem som min ven fik.

• #14   10. mar 2010 Hmm, hvor tynd er din hest smiley
    Den sadel jeg lånte var vidst nok en 17" (dvs, ikke specielt stor) og på min kraftigt byggede hoppe, kunne gjorden max spændes i 4 hul (der er ca. 15 huller).

• #15   10. mar 2010 (hesten sadlen blev lånt til, var en stor hest på 172cm, og hun er ikke ædel xb )

• #16   11. mar 2010 Dorthe og Jilke W:
    Nej, det håber jeg heller ikke!

TeamRORK•Trine&Maracash•:
    Min hest er overhovedet ikke tynd. Han er faktisk en rimelig robust haflinger. Det er også derfor, at jeg undre mig over, hvorfor den var for stor, da der jo er mange andre racer, som er meget mere spinkle! ;s

Kommentér på:
Wintec -store eller små flexi blocs?

Annonce