{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salgsheste
  • #1   19. mar 2010 Jeg har 2 heste tilsalg hvis det er, ellers er der sune Damgaard- V. Brønderslev, jeg bor selv V. Aalborg..

  • #2   19. mar 2010 hvor er det lige brønderslev lægger henne he he? og hvad er prisen og hvad kan dine heste

  • #3   19. mar 2010 midt imellem nibe og løgstør bor en som har en del heste pt.
    er du interesseret i hans nr så skriv lige pb.

    Jeg ved ikke præcis hvad han har, men en del forskellige i hvert fald i alle prislejer


  • #4   19. mar 2010 Det kommer jo meget an på hvad du ønsker.

    Jeg kørte nær og fjern for at finde den perfekte hest, men jeg fandt ham i Give smiley Hos stutteri Hoelgaard.
    Jeg er selv fra kbh, men turen til Give har helt sikkert været det hele værd for jeg har fået verdens sødeste og nemmeste hest ud af det.

    Ejeren af stutteriet går meget op i at hest og den nye ejer skal passe sammen og han er enormt god til at pege på lige den hest som man vil harmonere bedst sammen med. Han har 50 heste, ikke alle er til salg, men der er noget for enhver smag smiley
    www.stutteri-hoelgaard.dk


  • #5   19. mar 2010 Jeg fant min pony på det der hed Horse.com mener det hedder horse4you/horse2you ? men jeg synteds at det var et godt sted?

Kommentér på:
salgsheste

Annonce