{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste-svømming
  • #1   23. mar 2010 (link fjernet)

• #3   23. mar 2010 Karmdal har jeg kun hørt positivt om smiley

• #4   23. mar 2010 Min hest har ofte svømmet hos Lone ude ved Karmdal. Vi har altid været meget tilfredse.

• #5   23. mar 2010
    Jeg må desværre sige, at Egely ikke levede op til mine forventninger, overhovedet! Virkelig dårlig service, og spild af penge..
    Så find hellere et andet sted smiley

• #6   23. mar 2010 A.R.: kan du begrunde hvorfor? Altså hvad gjorde dig utilfreds?
    Har nemlig en veninde der har haft sin hest deroppe, og var vidst tilfreds.
    Vil bare gerne finde det rette sted mens jeg er på ferie, hvor jeg kan være tryg at efterlade min hest i 2 uger og samtidig er det jo også en pæn slat penge.

• #7   23. mar 2010 Det kan du hos Karmdal. Der er gode ordnede forhold og du kan få det specialtilpasset til din hest. Prøv at kontakte Lone...hun er rigtig sød

• #8   23. mar 2010 Hvis det er en længere periode, vil jeg klart anbefale hammerthor poolcenter v ikast, det er dem i europa der har mest erfaring indenfor området samt vist de bedste resultater.

Der findes ikke en uddannelse i at svømme heste, desværre, for den forkerte svømmetræning kan ødelægge mere end den gavner.

• #10   25. mar 2010

Hej igen.. smiley

Ja jeg kan godt begrunde hvorfor...

Havde bestilt et ophold til W i 2 uger i træk. Havde flere gange snakket i tlf med Ole om hvordan og hvorledes der skulle trænes med W, og hvad der var med i prisen.
    Han lovede at der var massage, svømning og løbebånd i den pris jeg gav for det. Fint tænkte jeg! Ren luksus for W, som var i gang med genoptræning..
    Den dag jeg så kom derud med ham, var der ikke et menneske på gården! Havde aftalt kl 16 med Ole. Ringede til ham, og han undskyldt med et eller andet og kom ½ time for sent. Fair nok, alle kan blive forsinkede..
    Jeg ringede derud dagen efter for at høre hvordan det gik med W. Det gik fint, og vi aftalte at jeg kunne komme og se ham svømme dagen efter igen. Da jeg så kom derud blev W skyllet og kom ud og svømme et par baner. Det så fint ud.
    Så tog jeg på ferie i 1 uge, og overlod trygt min pony i deres hænder.
    Da jeg kom hjem efter et par dage ville jeg besøge W. Ringede til Ole, og aftalte en tid.
    Kom derud, og så var Ole i gang med noget kursus halløj, og havde slet ikke tid til noget som helst.. Jeg ku selv hente min hest og vaske den. Så ku han da godt lige svømme et par baner med den! Og så ku jeg selv vaske den bagefter.
    W havde noget shampoo med, som han skulle vaskes med hver anden dag. Det havde Ole lovet at han nok skulle gøre. Men da jeg spurgte ham hvor shampooen var, havde han glemt at bruge den i alle de dage W havde været der.. W havde os' tabt sig lidt, så jeg bad Ole gi' ham lidt mere at spise. Det skulle han sørme nok da!
    Da jeg endelig skulle hente min pony, var der ingen mennesker på gården igen! Jeg gik ud på folden, trak W ind, og fik ham i traileren før der kom nogen og tog imod pengene for de 2 uger.
    W havde tabt sig mere. Der var ikke taget ret meget af hans foder. Havde givet ham en helt ny sæk med.. Hans kasse med strigler og shampoo var fyldt med støv og spindelvæv.. (hvilket viser hvor meget det IKKE er blevet brugt de 2 uger)
    Og sidst men ikke mindst: W havde ikke fået massage eller havde været på løbebånd overhovedet, som vores aftale lød på!

Derfor synes jeg Egely er noget værre l*rt!

• #12   31. mar 2010 jeg kan varmt anbefale Lone som har karmdal ved esbjerg. man kan trygt sende sin hest hen til hende uden og skal gå og være bekymret for hesten eller som A.R beskriver det andet sted at det samme vil ske hos Lone, for det vil det aldrig.

Så ring og få en snak med Lone, hun tilpasser ALT efter hestens behov og træning og foder. Og du kan snak med hende i timevis:D hun er rigtig imødkommende og utrolig glad:o) Selvførgelig kan hun have travlt, men hun har (næsten) altid, tid til en snak om alt imellem himmel og jord. :o)

Kommentér på:
Heste-svømming

Annonce