{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Hvorfor ingen æsler? {{forumTopicSubject}}

Ja på baggrund af at Susan har prøvet at få sit æsel Pepe herinde, og er blevet afvist uden nogen egentligt grund vil jeg gerne spørge på vegne af MIG SELV og MIN nysgerrighed.

Hvorfor må hendes æsel ikke være her!?
- Og hvor mange andre end mig, synes æsler skal have lov til at være her?

Og hvis hendes æsel ikke må være her, hvorfor pokker må alle dem som opretter deres heste som er shetlænder/fjordhest/araber/shire/welsh/blanding med ét eller 3 elendige slørede billeder og INGEN tekst udover "Nye billeder og tekst kommer i morgen" - og hvorfor må de så være her?

Jeg stiller spørgsmålet her, ikke for at stille spørgsmålstegn ved moderatorernes job - men spørgsmålstegn på hvorfor Pepe ikke må komme herind og uden nogen gyldig grund til afvisningen fra moderatorernes side?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor ingen æsler?
  • #1   8. feb 2006 ved jeg ikke, det kunne jo være man kunne lave et æsel galleri ? hehe, og kanin/gnaver.

  • #3   8. feb 2006 Det er vel fordi det ikke er en hest.

  • #4   8. feb 2006 jeg har ikk noget imod det kommer ind... det er lige så søde som heste og har den samme betydning for personen som en hest/pony..


  • #5   8. feb 2006 Jeg sys da de skal ha lov a være her.. de få langøre som der nu er kan vel godt få lov a være her som så mange andre.. Lsker æsler.. de er så søde.. hiieeii..

  • #6   8. feb 2006 jeg synes også at de skulle have lov til at være her! jeg har mit æsel herinde <3<3

  • #7   8. feb 2006 Suk...

    Nu er der altså kommet en gyldig grund til hende hvorfor æslet ikke må komme ind.

    Det er Heste.Dyregalleris ejere der har besluttet at æsler ikke er velkommen på sitet.

    Dette er begrundet i at æsler og heste ikke er samme art. Æsler er klassificeret Equus Asinus. Heste er klassificeret som Equus Caballus. Kun racer henhørende under klassificereingen Equus Caballus er velkomne.

    På kattegalleri er det også kun huskatte "Felis catus" der er velkomne og ikke f.eks. leoparder "Felis pardus"

    En klassificering i samme hovedgruppe betyder ikke at dyret er af samme art.


  • #8   8. feb 2006 Det er jo direkte plat - ja undskyld mig men så er ejerne af HG platte.

    Jeg synes der skal anmodes om at æsler også må være her. Hvor pokker skal de ellers være!?
    De kan da rides, trækkes, trænes på lige fod med en anden børnepony.
    - De var da også med i Apassionata som er et "HESTEshow".

    Og der kan da diskuteres andet end HESTE herinde, så hvorfor ikke æsler?

    Jeg synes man skal fremlægge et forslag til HG ejerne om at æsler skal være tilladte - der er flere æsler herinde.

    Og sikke en start Lisbeth, "Suk..." Charming 8)
    - Et er at være træt af brugerne og vores spørgsmål, noget andet er at udtrykke det så de kan se det, i min verden smiley


  • #9   8. feb 2006 Der er så meget der er <b>plat</b>.
    Og der er ualmindelig mange <b>regler der er tåbelige</b>.
    Men at æsler ikke hører til på et hestegalleri, det er da forståeligt nok.


  • #10   8. feb 2006 Rollo, nu synes jeg lige du skal tage og slappe lidt af..

    Vi har efterhånden skulle forklare og forsvare hvorfor det er sådan, og brugerne er stadig lige utilfredse. Det er ikke os der har lavet den regel, men vi skal håndhæve den.

    Nej, det var nok ikke den smarteste start, er bare lidt trættende at skulle forklare det så mange gange.. Det er de samme agumenter der dukker op gang på gang.


    HG's ejere er efterhånden blevst spurgt adskellige gange om ikke æsler må komme ind - hver gang har svaret været nej.
    Jeg tror ikke det bliver anderledes, men i skal være meget velkomne til at skrive til dem og spørge.
    Hvis reglerne bliver ændret så er det naturligvis de nye regler vi håndhæver.


  • #11   8. feb 2006 Jeg er da fuldkommen afslappet.

    Men hvordan kontakter man så ejerne af HG?


  • #12   8. feb 2006 Gennem kontakt formularen oppe i højre hjørne.

  • #13   8. feb 2006 Jeg sys det er ok med æsler !
    De er meget nær familie til heste..
    min veninde har æsel herinde..


  • #14   9. feb 2006 <b>Rollo</b>

    For at svare på den del af dit spørgsmål der blev overset:

    <i>Og hvis hendes æsel ikke må være her, hvorfor pokker må alle dem som opretter deres heste som er shetlænder/fjordhest/araber/shire/welsh/blanding med ét eller 3 elendige slørede billeder og INGEN tekst udover "Nye billeder og tekst kommer i morgen" - og hvorfor må de så være her?</i>

    De <i>må</i> være her fordi de er heste.

    De kommer så ind fordi der er alt for mange der byder alt velkommen, uanset om det har 4 ben eller ej.
    1, 2, 3 slørede billeder, ingen tekst og beskeden "jeg skriver mer eimorgen" eller "der kommer flere bilelde rimorgen" synes jeg er latterligt bliver lukket ind, men det er jo et flertal af de point brugerne der e ronline der afgør det.

    Og så lige det sidste -den gyldige grund til at æsler bliver afvist, også efter de slipper ind - i modsætning til de heste med dårlige bilelder- er:

    Ejerne af siden har sagt at de ikke vil have æsler på siden (undtaget er dem der var oprettet da reglen kom).
    Ejerne af siden har ikek stillet mindstekrav til billede r(jo ét) og ingen mindstekrav til tekst - desværre?


  • #15   9. feb 2006 Så er det bare underligt, at hg ikke har slette de æsel-profiler, der allerede er herinde i forvejen!

  • #16   10. feb 2006 Julie: jeg kan ikke se hvorfor du spørger herinde når du udmærket er klar over begrundelsen eftersom du har fået den på HN...

    Mille S: Grunden til at de profiler ikke er slettet, er at de var herinde før reglen blev indført...


Kommentér på:
Hvorfor ingen æsler?

Annonce