{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traver som hyggehest?
  • #1   16. apr 2010 Ja det kan du sagtens, det kan alle racer smiley

  • #3   16. apr 2010 Jamen hvad vil i så foreslå til nogenlunde de samme penge?

    Wow hvor er din bare super flot.. smiley


  • #5   16. apr 2010 tilredet for kun 3000? jeg havde forstillet mig sådan noget var dyrer? smiley
    Men har set på en til 5000 kr, men saddel og trense..

    De skal af med den ellers skal den slagtes da de ikke har tiden mere pga et trafikuheld i familien..
    Det plejer at være en pige på 13 år der rider den..


  • #6   16. apr 2010 Det kommer helt an på hvilken hest du søger, hvordan den skal være m.h.t temperament..
    Men en traver kræver en del mere træning, især dem som har gået løb, end hvis du gik ud og købte en anden race..
    Men jeg bruger min til ture og senere jagter og lige nu arbejder vi en del fra jorden af.


  • #7   16. apr 2010 Trine S

    Hvis hesten alligevel bar skal slagtes, så prøv at tilbyde dem slagter prisen, men det kommer jo også an på hvilken sadel du får med om den har nogen værdi..


    Jeg fik min første traver gratis og den jeg har nu skal han kun have slagter prisen for


  • #9   16. apr 2010 Okay, jamen hvad ligger slagte prisen da omkring?


  • #10   16. apr 2010 Okay.. smiley Han er da os super flot.. smiley

    Håber bare jeg får den hest jeg har kigget på nu, men der er nogen andre der ska se på den først.. smiley


  • #11   16. apr 2010 Min traver er også til hygge brug, jeg er bare helt vild med deres temperament, de er så godmodige, og min er især også god til børn, også børn som løber og leger.
    Han er ikke så vild med at ride tur alene, men er blevet meget bedre.
    Min forrige traver hoppe, var en rigtig god turhest, ikke bange for noget, og kunne sagtens rides alene, men samme rolige temperament som ham jeg har nu. Jeg red ringridning med hende. Hun blev kasseret som 4 års, fordi hun satte i galop.
    Prisen for en traver er også meget lav lige for tiden.


  • #12   16. apr 2010 hej på det stutteri jeg er på har vi en til salg på 2 år

  • #13   16. apr 2010 team V.B.G. Hvad koster den så?


    Men tror bare jeg helst vil ha en der er tilredet, så jeg ikke har en hest i et par år først som jeg "kun" kan strige og gå tur med..


  • #14   16. apr 2010 Trine s
    Du kan sagtens købe dig en traver... De er kan være ligeså gode som andre heste smiley 5000,- lyder meget fornuftigt med sadel og trense... smiley


  • #15   16. apr 2010 okay.. tak.. smiley

    Jamen tror os jeg vælger at satse på den.. smiley


  • #16   16. apr 2010 Jeg har en traver, og han er alletiders hyggehest. Han har løbet travløb i det meste af hans liv, men forrige år blev han for gammel til det ifl. reglerne, og så fik jeg ham smiley Han har netop lige lært og springe, og min veninde som rider meget dressur, har været oppe på ham, og hun synes at han har potentiale. Til sommer skal vi til en jagt, og min drøm er at komme til et lille springstævne på ham. Han er sød og rolig i stalden, kan kysse på kommando, og har aldrig smidt mig af eller sparket mig. Så selvom at han har været aktiv travhest og vundet mange præmier i lidt over 10 år, så er han nu vendt til en hyggehest. smiley

  • #17   16. apr 2010 oka men tror bare ikke hun kan blive en god ride hest dsv da hun er bange for en sadel og et hovdetøj dsv da en jeg kender har kastet en sadel i hovde på hende da hun var et år men jeg prøver alt for at se om hun kan blive ridehest men kig forbi hende hun hedder revy de vie

  • #18   16. apr 2010 Du kan bruge alle racer som hyggehest smiley

  • kirsten b
    kirsten b Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #19   18. apr 2010 Helt korrekt hvad Bianca L. skriver. Du finder ikke en mere velopdragen hest, derfor forarger det mig også at mange tror at man bare kan købe en traver for 3.000.

Kommentér på:
Traver som hyggehest?

Annonce