{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

alene hoppe med føl {{forumTopicSubject}}

Ja, det hele startede da jeg købte mine to heste i september sidste år.. De har gået sammen siden, men er ikke gode venner! Dvs. haflingeren er førerhoppen (den ældste) og min frieser er en ung plag som føjer sig! Har aldrig set dem stå sammen og nusse, og frieser bliver konstant jaget væk, hvis hun kommer for tæt på..
Nu har førerhoppen fået et føl og jeg ville da tro, at når jeg så tager plagen på tur, ville der blive ro.. Men NEJ, haflingeren står og vrinsker højlydt efter plagen, selvom hun har føllet ved siden af (som hun ikke ænser)! føllet er 4 uger..
Hvordan kan det være? Er plagen "en del af flokken" eller bliver haflinger jaloux fordi hun ikke er med? Når haflingeren er ude alene er der ingen problemer smiley

Undskyld det blev langt smiley Ville bare høre jeres mening!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene hoppe med føl
  • #1   20. apr 2010 det kan godt være at hun føler at plagen er en del af flokken... den er jo plag og det er der hvor de er meget frække og stadig lærer meget fra de andre heste... så jo du kan godt have ret i at hun bliver ængstelig over at hendes hadekammerat forsvinder...

• #2   20. apr 2010 Haha, ok smiley
    Jamen jeg synes at det virker lidt ironisk.. Men det er selvfølgelig dyr, som ikke tænker sådan smiley Men det at hun først nærmest "hader" hende, og bagefter ikke kan undvære hende, undrede mig bare lidt smiley

Kommentér på:
alene hoppe med føl

Annonce