{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er din erfaring med hestehandlere
  • #1   24. apr 2010 Min pony var fra Lars Frederiksen i skibby, og hun var jordens dejligste pony!

    Men det kommer jo an på, hvor sart man er :o)


  • #2   24. apr 2010 Jeg købte Filur hos Torben fra Rønnede, og jeg fortyder det ikke, min veninde har købt heste af ham i mange år, og hvis der noget galt med hesten, henter han den og du får dine penge igen. Jeg kunne helt sikker godt finde på købe en hest derfra igen helt sikker (=
    Han har også en hel masse forskellige heste, og man kan helt sikker finde nogle heste der ikke kun er okay hehe.


  • #3   24. apr 2010 pas på med hvad de siger!!
    mange af dem lyver røven i laser.
    (sorry det sprog)
    hvis du skal ud og kigge på hest så tag en erfaren med så ha/hun kan hjælpe dig.


  • #5   24. apr 2010 Hvis man har ''forstand'' på heste, så har de ind i mellem nogle rigtig gode heste til billige penge.
    De ved godt hvem de kan nare!

    athene købte jeg af min smed men han samarbejder med en heste handler som have fundet den til ham smiley
    Det var sgu en god hest.


  • #6   24. apr 2010 Astoria erkøbt hos en hestehandler, hun er en superfin hest, men en super springtavle! Så ja, det kan sagtens lade sig gøre.

  • #7   24. apr 2010 Det afhænger da absolut af hvilken hestehandler der er tale om. Hestehandler er jo et vidt begreb, og der findes hestehandlere der udelukkende handler med kvalitetsheste over 100.000kr's klassen, og hestehandlere der mere eller mindre kun handler med "naboens Lotte" til 5000kr.
    -og self alt der imellem.

    Så ja, man kan sagtens få en ganske glimrende hest ved hestehandlere. Det er bare et spørgsmål om at gå til den rette, og et spørgsmål om hvad man vil betale for det (helt som ved privat handel)


  • #8   24. apr 2010 hov -Axel er osse købt hos en hestehandler. Han handlede primært med springheste, og mest i et prisleje hvor de fleste af os nok ikke kan være med.
    Jeg var så bare så heldig så han lige havde købt en større flok heste fra samme mand, og der er der self heste imellem i lidt varieret kvalitet og prisniveau, og dermed osse en som jeg havde råd til:o)


  • #9   24. apr 2010 Hvis man ved, hvad man skal kigge efter, når man køber hest, og man ved hvilke handlere, der er gode, så kan man få rigtig gode ponyer og heste hos handlerne.

  • #10   24. apr 2010 men ja, som mitho siger, hav nogle klare krav, dels er det lettere for hestehandleren så at finde hestene frem, men det vil også blive lettere for en selv, og så ved man også hvad man kigger efter.

  • #11   24. apr 2010 Jeg arbejder ved en hestehandler, og rider hans heste. Jeg har været med til at sælge mange af hans heste, selvfølgelig er der nogle, som er værre end andre.. Nogle hestehandlere tænker jo kun på at sælge, og bruger beskidte tricks. Andre ved hvad ved laver, og har kvalitet. smiley
    Kig grundigt for, for man kan nemt blive snydt. Som andre siger, er det jo et vidt begreb. Bare du har solgt en hest eller to, kan man jo nærmest definere som heste handler ??

    Kig både på den hest du er interesseret i, men også på andre heste, hygiejne osv. Det kan sige meget!

    Begge mine er mere eller mindre fra hestehandler, min hoppe har ikke gode minder med i kufferten derfa, men min anden.. Ja, han er en fantastisk dreng.. smiley


Kommentér på:
hvad er din erfaring med hestehandlere

Annonce