{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

heidi j
heidi j
Følger: 1 Emner: 51 Svar: 161

dårlig mave {{forumTopicSubject}}

hej..har en tinker som har en meget løs mave,dvs at hans afføring er meget tynd,så wrap er helt udelukket og vandet hø ligeledes.det er blevet bedre efter at jeg stoppede med det,han får speedie beet ,heste mysli og vitaminer.hø (tørt).er der nogen der har nogen forslag om hvad jeg kan gøre mere.fik noget af dyrlægen ,men det hjalp så íkke,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig mave
  • #1   25. apr 2010 Det kan måske være ovendreven orm..
    Ved ikke om han har fået tjekket orm?

• #3   25. apr 2010 lyder godt nok træls. jeg ville nok ringe til dyrlægen også fortælle ham/hende hvordan og hvor ledes, det må de da kunne hjælpe dig med? smiley

• #4   26. apr 2010 har du tænkt mavesår?
    måske en kur mod dette kunne være en hjælp

• heidi j
    heidi j Tilmeldt:
    dec 2008

#5   26. apr 2010 har talt med dyrlægen om det,ellers skulle bare være indstillet på at han var en der havde let mave,ved ikke med de speedie beet,er de gode hvis en hest har tendens til let mave.eller er det noget andet foder man evt kan bruge.det står godt nok på at det skulle være godt ved diarre og sådan noget.vil da så lige sige at det er da ikke lige så slemt som det har været,men alligevel så har han noget.

• #6   26. apr 2010 Jeg ville tage speedi beet fra ham. Da jeg fik min fjord hjem fik han roepiller, gulerødder og vitaminer. Han fik dårlig mave med det samme nærmest - så jeg prøvede mig frem og det viste sig at være roepillerne og gulerødder han ikke kan tåle. efter der er blevet tager fra ham fungere hans mave fint, jeg supplerer dog stadig med Bio-mos fra Brogården der også er et gærprodukt.
    Han kan sagtens spise wrap uden at det går ud over maven.

Nu får han
    Icelandic power
    Lucerne light
    og wrap

Så prøv dig frem med noget andet foder.

• #7   26. apr 2010 min har også fået diarre, fordi hun går og spiser sand, når hun vil have græsrødderne og de nye skud. Specielt slemt i regnvejr, hvor de lettere får rødder og sand med.

• #8   26. apr 2010 Min havde sidste efterår længerevarende diarre.. en kur fra dyrelægen hjalp midlertidigt, men det kom igen.. prøvede ymer, klid og alle mulige tricks.. det der virkede var de der rejse mavepiller til mennesker.. 6 stk om dagen.. efter 3 dage var maven i orden.. bagefter holdt jeg den ved lige ved at give lidt irish mash de dage hun blev redet..

• heidi j
    heidi j Tilmeldt:
    dec 2008

#9   26. apr 2010 da jeg fik ham ,fik han kun heste mysli i starten da jeg fik ham får da var vi så tæt på at de skulle på græs så ville ikke begynde på noget ny foder til ham, syndes ikke der var så meget forskel der,men tak for svarene ,jeg prøver mig lidt frem. evt med noget andet foder.

Kommentér på:
dårlig mave

Annonce