{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

leggins væk? :/ {{forumTopicSubject}}

Det startede med at jeg sidste tirsdag sprang på min hest, og da jeg var færdig lagde jeg alt ind i skabet.
Jeg skulle på weekend tur med min veninde så derfor fk jeg en pige til at passe min hest og hun fk nøglen til mit skab, så da jeg her igår ville ud og ride kan jeg ikke finde mine leggins. Jeg har snakket med hende der passede min hest om det, og hun siger at hun ikke har rørt dem, og det er hun 100% sikker på. Så snakkede jeg med alle i stalden om de havde set dem, men det havde de så heller ikke.

Ved godt i måske syntes det er ldt latterligt, eftersom det bare er leggins, men jeg bruger dem hverdag når jeg ridder og de har alligevel kostet mig 700 kr.

Nå men så efter jeg fk snakket med de andre i stalden er der en der kommer og siger at der var en pige som var om lørdagen for at hente hendes hest og flytte hende. Det skal lige siges at Det var en shetlænder hun hentede. Hun flytter så ponyen ud til hendes nye hest som hun lige har købt.

Så tænkte jeg:;
- gad vide om hun har taget dem med, eftersom hun var ret så sur på gården
- Om jeg skal kræve penge eller lign fra hende der passede mn hest
- HJÆLP!
aner ikk hvad jeg skal gøre ved det, men det pisser mig bare utrolig godt af!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leggins væk? :/
  • #1   5. maj 2010 Hvis du ikke ved om hun har taget dem, kan du heller ikke kræve penge..

    Du kan jo spørge pænt om hun er kommet til at tage dem med hjem


  • #2   5. maj 2010 dt har jeg gjort, men det har hun ikke.
    Men det er nu mere fordi at hun har jo haft nøglen til mit skab, hun havde ansvaret hvis man kan sige det sådan.


  • #3   5. maj 2010 du kan da ikke kræve penge af hende der passede din hest det sys jeg er noget mærkeligt noget så længe hun ikke har dem

  • #4   5. maj 2010 kira, jamen .. Hun havde nøglen til mit skab. Har ikke brug for at få afvide hvad jeg ikke skal gøre, mere hvad jeg kan gøre ved det.

  • #5   5. maj 2010 Og du har kigget om du ikke selv er kommet til at tage dem med hjem? Eller har lånt dem ud?

    Man kan ikke kræve penge uden beviser


  • #6   5. maj 2010 Jeg kan godt se dit dilemma, det er også vildt træls, når man mister sine ting, specielt noget man bruger hver dag.
    Men eftersom du ikke har noget konkret bevis på, at hun har taget legginsne, så kan du ikke gøre noget.
    Jeg ville sætte en seddel med efterlysning op, det kan jo også været, at nogen har forvekslet dem med deres egne.
    Men eftersom du har haft hende til at pase din hest, og ikke har nogen konkret aftale, hvis nogle af dine ting bortkommer, så kan du intet gøre.
    MEn desværre er det jo også risikoen ved, at lade andre passe ens hest, og låne ens ting..
    Håber du finder ud af noget...

    Mvh Anne


  • #7   5. maj 2010 nej det har jeg ikke, har aldrig haft dem med hjemme, men alligevel har jeg tjekket alt. og de er pist væk

  • #8   5. maj 2010 selv om hun har haft nøglen til dit skab, kan du da ikke stille hende til regnskab når du ingen beviser har hun var vel bare flink at passe din hest forbi du ikke kunne , men som en skrev prøv med en seddel

  • #9   5. maj 2010 uhh... Det er så træls når noget ''bliver væk''... Det skaber bare så meget fnidder og tøse-pjat.. Men der er ikke andet du kan gøre, end at melde ud til folk at du mangler dem og hvis de har set dem, så sige det til dig...

  • #10   5. maj 2010 det er dit eget ansvar da du har givet din nøgle til en anden, det er jo 'dit' skab og 'din' nøgle.. når du låner nøglen ud, så er det altså stadig dit ansvar..

Kommentér på:
leggins væk? :/

Annonce