{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
42.878 visninger | Oprettet:

Hold øje! {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker,
Jeg vil bede jer om at være opmærksomme, hvis jeres heste går på fold, om det så er døgnfold eller kun 2 timer.

I dag, kl 16:20 ca ved Aabenraa omegn, Stubbæk (Sdr. Jylland), var jeg på vej op til mine heste. På vejen derop gik jeg forbi marken, hvor mine to hopper står og græsser (fra. kl 09:00 - 16:00, hverdag), da jeg pludselig får øje på to mennesker, der er inde på marken og var i gang med at undersøge den ene af mine heste. Jeg skynder mig ind til dem, og beder dem at besvarer på mit spørgsmål om, hvad de laver. De bliver så ved med at påstå at de er læger, på et meget dårligt engelsk, mens manden stadigvæk holder fast i min hest og kvinden står ved siden af. Jeg forklarer så, at jeg er hestenes ejer og ikke har bedt om en læge, og at de skal være venlige at gå, eftersom de ikke har noget at gøre.
Pludselig siger kvinden et-eller-andet hullabulla-sprog til manden og tager min hest. Manden kommer truende imod mig og begynder med at skubbe og puffe til mig, og spørger om hvad mit problem er (igen på meget dårligt engelsk). Efter, skynder de sig væk, og jeg skynder mig med at tage mine heste ind. Mens jeg er i gang med at få fat på mine heste, opdager jeg så at parret triller væk i en ældre, lille, udenlandsk peugeot og en hvid, udenlandsk varevogn med en ældre, gammel, brun - hvid hestetrailer, følger med dem.

Det er nu meldt til politiet, men jeg beder jer alle sammen om at være opmærksomme.

Manden, ca. 185cm høj, alder 30-40år ca., sydudlandsk (evt romansk), kraftig bygget (evt. muskuløs), iklædt sorte bukser og en sort bluse, studset mørkt hår og skægstubber.

Kvinden, ca. 160cm høj, alder 30-40år ca., sydudlandsk (evt romansk), kraftig / buttet, iklædt sorte leggins og en sort posede bluse, skulderlangt hår med blonde / brune striber.


Slut med at gå dårligt
Du kan få designet og lavet dine helt egne ortopædiske sko, der er tilpasset efter dine behov.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold øje!
Kommentér på:
Hold øje!

Annonce