{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Betyder ørene alt? {{forumTopicSubject}}

Er lige i humør til noget snak om lige netop det her emne, da jeg tror mange er af forskellig holdning.

Jeg indsatte et album i en gruppe og spurgte folk om hvad de så, de måtte skrive alt.
Der var billeder af hesten i spring på bane og i naturen, folk mente den var mobset og sur på banen mens den var glad og frisk på tur, dette pga. ørene på banenen vendte bag ud på bane og fremmad i natur.
Folk tolkede derfra at hesten så ikke gad banen.

Men betyder ørene alt? Da jeg nemlig kom til at tænke på, jeg kan sagtens fremvise et album på bane også hvor hun har ørene fremmad - men det er pga. hun har hørt noget og er opmærksom, men vidste man ikke det så tænker man jo typisk " glad og tilfreds hest " hvis man ikke ved andet.

Derfor er min tanke på dette emne: ørene siger ikke alt. Heste har efter min mening ørene frem fordi de lytter og opmærksomme evt. nysgerrige - hvilket de sjovt nok meget gør i, i naturen fordi der er jo massere af indtryk og tiltider farlige ting mens banen mere er "tryg" og der står ikke lige pludselig et rådyr på banen, der er ikke noget der ændre sig.

Hvad tænker du om ørene? Hvor meget siger de? Kan man konstatere at en hest med ørene frem er en glad hest?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betyder ørene alt?
Kommentér på:
Betyder ørene alt?

Annonce