{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knæ skade x(
  • #1   1. mar 2006 surt

• #2   1. mar 2006 Ej hvor er det synd for dig! smiley
    Det var da forfærteligt! Hvordan fik du den knæskade?

• #3   1. mar 2006 jeg ved det faktisk ikk det bare noget lordt pis knæ!

• #4   1. mar 2006 åh. ikke andet. ;P heh

- må ikke noget sport andet end at ride og svømme. det er også noget med mine knæ. men det er der ikke nogle som kan gøre noget ved desværre..

men når du nu er vant til at lave alt mulige, kan jeg godt se det er mega irreterende. ikke for at det er det også for mig, men har jo vennet mig til det.

• #5   1. mar 2006 Ej hvor træls!
    Stakkels dig!

• #6   1. mar 2006 Hmm...

Det kan da ikke være specielt surt ikke at må muge ud....

Og vær da glad for det kun er 2 uger - jeg måtte ikke ride i flere måneder da jeg skvattede af og fik forskubbet mit bækken og to af mine nakkehvivler...

• #7   1. mar 2006 Mie knæ er også rimelig smadrede efter flere styrt (rider for voldsomt...) Og det kan også godt være det ikke er så godt jeg rider osv. Men jeg har ikke sagt det til nogen, for så er der ikke nogen til at sige jeg ikke må gøre som jeg plejer.

Men to uger er da ingenting. Mi lillesøster sprang en sene i knæet engang fordi hendes hest også skvattede med hende, og der gik flere måneder.
    Du skal nok ikke holde det helt stille og lave absolut ingenting, men hold det igang og lad være med at sidde og have omdt af digselv.

• #8   1. mar 2006 Jeg har haft min knæskal af led 2 gange, og hver gang måtte jeg gå med krykker og skinne (på HELE benet) i 6 måneder. Er blevet opereret i det knæ 2 gange, hvor jeg skulle gå med krykker i et par måneder hver gang. Har haft en meniskskade i det knæ = krykker 2 uger.
    Jeg må absolut ikke dyrke NOGEN form for sport, da jeg har slidgigt, ledbåndsskader, halvt overrevet korsbånd, meniskskaber og intet brusk tilbage..
    Men jeg rider da alligevel smiley Længe leve ridningen, som ganske langsomt, men sikkert slider mit knæ fuldstændigt op.

• #9   1. mar 2006 Og jeg er kun 17... Første gang den gik af led, var jeg 14

• #10   27. aug 2010 frydenhoej...

5 operationer og en mere på vej i den ene knæ og en op. i det andet... ingen brusk nyt knæ indenfor kort årrække...

ja det er fandme ikke sjovt at have svage knæ...

ridning kan de ikke blive enige om er godt eller skdit... en siger aldrig nogensinde en anden siger jo hurtigere til hest jo bedre... en 3. siger det er nok ikke det bedste men nogle gange er det jo godt for sindet...

held med det...

Kommentér på:
knæ skade x(

Annonce