{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedækning pris
  • #1   15. maj 2010 Tror ikke der er mange der er så dumme at sælge en bedækning, inden den skal kåres, for så kan den ikke blive avlsgodkent, hvis den har bedækket før den er kåret.
    Det er i hvert fald hvad jeg har fået af vide af flere der avler og går til kåring.


  • #2   15. maj 2010 Heller ikke hvis føllet ikke for papire på hvem faren er ?
    Tak.


  • #3   15. maj 2010 Sylwester Nyberg, Malaika og Solhjem's Lacoste ! ; ): De kan ikke få papire på faderen når han ikke er kåret.

  • #4   15. maj 2010 Har han bedækket, uanset hvad, hvem, hvilken, hvordan og på hvilke krav, så kan den ikke blive avlsgodkendt. smiley Jeg synes det er en mærkelig regel, men det undersøger de vist meget nøje.


  • #5   15. maj 2010 Team: Ved ikke om det er rigtigt ang. den regl der har ikke sat mig ind i det, men har hørt det før.
    Men det er nok pga. avlsforbundene vil ungå papirløst avl og ikke gider have noget at gøre med folk der gør det for så har de vel ikke samme principper som det avlsforbund de skal kåres i?


  • #6   15. maj 2010 * Stald Zederkof *: Silvermonn var godkendt til DV avl jo smiley

  • #7   15. maj 2010 Hvordan kan det blive opdaget?
    Hvis jeg bare lige får en hoppe på besøg og så bliver hun bedækket og tager hjem igen og får et føl..
    Kan det blive opdaget på nogle måder?


  • #8   15. maj 2010 * Stald Zederkof *: Den er kåreti trak forbundet i 1995, så kan man søge som at få sit afkom kåret i dv hvis hingsten er kåret i et andet forbund smiley
    Det er nok ikke pga. matiné silvermoon blev kåret da den blev kåret i 99. og matiné er fra 97.

    Den min er i fol med er heller ikke kåret i dv men i et andet avlsforbund, afkommet bliver alligevel registeret i dv da hoppen er dv hoppe.
    Man kan sagtens bruge en hingst KÅRET fra et andet avlsforbund og allivel få den registeret i sit eget (i hvert fald i dv)..



Kommentér på:
bedækning pris

Annonce