{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest i gymnasiet?
  • #1   7. jun 2010 Jeg går på lærersemi. og det er et spørgsmål om priotering...

• #2   7. jun 2010 Jeg skal også op i 2.g nu, og har redet min hest hver dag, selvom skolen har taget en stor del af tiden.
    Min hest står på fuldpas, så jeg kun skal ride, da det ellers ville tage for lang tid.

Her i slutningen af 1.g købte jeg så endnu en hest, og må indrømme at det tager meget lang tid med 2 heste hver dag, men den ene hest står dog til salg.

Synes selv jeg har haft masser af tid til hesten gennem 1.g, det handler blot om priotering. smiley

• #4   7. jun 2010 Tror et hele handler om prioritering..
    Skal selv til at gå i 2.g efter ferien.. Tror det bliver vildere end 1.g, men igen et spørgsmål om at prioritere smiley

• #5   7. jun 2010 det er ikke hårde end man gør det til. Jg gik på HF, var enlig mor og havde to ponyer....og kunne da fint nå det smiley

• #6   7. jun 2010 Mange tak for jeres svar smiley Jeg overvejer virkelig at købe hest igen da jeg savner det enormt, og kan nemlig heller ikke bare have part, når man har haft sin egen så mange år, og slet ikke har de samme muligheder uden smiley

Men det er rart at høre at der er andre der godt kan klare det smiley

• #7   7. jun 2010 er ved at være færdig med 2.g smiley og jeg har klaret mig fint.. til tider kan det være lidt hårdt, men det er et spørgsmål om prioritering smiley hvis du satser på, at få et gennemsnit på meget over 10 så ville jeg vente.. men hvis du bare regner med en ok studentereksamen så go for it smiley

• #8   7. jun 2010 Jeg afslutter 3.g nu her...

jeg købte hest i ferien mellem 1. og 2.g ... det har ikke været vildt hårdt men jeg har så heller aldrig lavet ALLE mine lektier til hver dag.. har læst i bussen på vej derop, i frikvartererne osv.. men jeg er fint tilfreds med det hele...

jeg har prioriteret hesten højt da det betyder meget for mig, men det kan sagtens lade sig gøre hvis man bare prioriterer rigtigt... ser ikke det store problem i at kombinerer hest og gymnasie smiley

• #9   7. jun 2010 Har du tænkt dig at læse videre?

Gymnasium er overhovdet ikke hårdt, der kan du sagtens have hest. Men hvis du skal på universitetet er det de færreste der orker at have hest ved siden af.

• #10   7. jun 2010 Har netop købt hest i marts måned, efter jeg kom af med ponyen i marts, og starter i 2g her efter ferien (:
    Det er det bedste jeg har gjort.. Derudover har jeg også fået arbejde.
    Alt handler om prioriteringer.. Min arbejdsmoral i de lange danske afleveringer er ikke høj, men det har den heller aldrig været smiley
    Jeg synes det er okay, og er tilfreds med karaktererne smiley

• #12   8. jun 2010 2.g for mig var et utroligt hårdt år - der er MANGE lektier og MANGE afleveringer. Jeg klarer mig generelt rigtig godt - så det er ikke fordi, at jeg ikke følger med, at det er svært.

Jeg vil sige det kommer an på, om du er god til at priotere din tid så du kan få det hele til at hænge sammen med både hest, skole, venner, job, kæreste mv. Det har kunnet lade sig gøre for mig, som sagt har det også været hårdt - men det ingen umulighed hvis man virkelig vil. Der har været nogle dage hvor hesten har måttet få fri til fordel for en aflevering eller et skolearrangement, men det må man jo så tage med.

• #13   8. jun 2010 jeg har haft 3 heste næsten hele mit gym tid, og jeg er færdig her om 13 dage smiley Så det kan man sagtens

Kommentér på:
Hest i gymnasiet?

Annonce