{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hest i gymnasiet ???
  • #1   9. jun 2009 jeg har hest og går på andet år + arbejde smiley
    Har masser af tid smiley

• #2   9. jun 2009 altså jeg ska' starte om et år...og jeg har snakket med et par stykker der har haft hest i gymnasiet og de siger at hvis man virkelig vil så kan man sagtens få tisd...hehe det er jo bare ikke sikkert at du kan ride hver dag...jeg regner med at beholde Tulle indtil 2.G og så må jeg se derfra...er nok og's for stor til hende på det tidspunkt...

• #3   9. jun 2009 jeg er ved at afslutte min gymnasielle uddannelse.. jeg har igennem de sidste år haft mllem 4 og 9 heste.. som jeg selv har taget mig af.. udover det har jeg to børn.. og får aligevel ok karekterer.. så det handler om at man kan håntere en tl tider stresset hverdag og huske at karekterene kommer til at følge en resten af livet.. det kan lade sig gøre, emn det kvræver planlægning og ekstra lektielæsning i weekenderne.. håber du får din hest, hvis du føler du kan overske det...

• #4   9. jun 2009 undskylder tastefejl og stavefejl såsom: karakterer.. smiley

• #5   9. jun 2009 jeg skal snart begynde i 3.g (:
    og har haft skiftevis 1 og 2 hest(e) gennem de første to år, og det er meningen at jeg skal have 2 heste her det sidste år.
    der er ikke så meget tid til arbejde, men tager man sig sammen kan man godt nå, og også festerne (:
    dog er det værre med tid til en evt kæreste, men det er jo alt sammen et spørgsmål om at prioterer

• #6   9. jun 2009 jeg har ikk så meget tid.. men nu pga den transport tid jeg har hver dag så hele vinteren kan jeg ikke nå ud og ride da det er mørkt inden.. så kommer klart an på hvor meget transport tid du har, og hvilke muligheder du har fx om du ´har mulighed for at ride i en hal..

• #7   9. jun 2009 Jeg har lige købt en unghest og jeg går på HF, og jeg mener jeg har masser af tid;)
    Kommer jo også lidt an på hvor du skal ha den opstaldet, det er jo altid meget nemmere hvis den står hjemme, men jeg mener ikke det sku være noget problem at gøre begge dele. Både min søster og jeg har gjort det og flere jeg kender, og mener også at hvis man vil så kan man sagtens. Men så må man selvfølgelig oss indse at der ikke er tid til lige så meget sjov og ballade som de fleste andre, men sådan må man jo altid prioritere lidt når man har egen hest;)

• #8   9. jun 2009 Jeg går på HHX, er lige blevet færdig med 1. år. Og har masser af tid. + at jeg arbejder.
    Det er overhovedet ikke noget problem..

• #10   9. jun 2009 Jeg er lige ved at afslutte 2.g og skal begynde i 3.g efter sommerferien. Jeg har både kæreste og hest. Hesten skal jeg selv betale for (opstaldning, hovsmed osv.), så jeg er også nødt til at arbejde et par gange i ugen. Jeg har redet 3 - 4 gange om ugen det meste af året og så meget som muligt op til stævner og diverse fremvisninger. Jeg vil ikke anbefale at købe en hest mens man går på gymnasiet, men jeg synes bestemt heller ikke at man skal sælge sin hest "bare" på grund af ens egen uddannelse. Min kæreste har heldigvis været forstående mht. at jeg har været nødt til at være sammen med ham om aftenen og min hest lige efter skole. Så alt i alt vil jeg sige at jeg har klaret mig godt igen de første 2 år. Jeg er heller ikke typen der bruger evigheder på lektier (men det gjorde jeg nu heller ikke før jeg fik hest), for så var der nok ikke nok timer i mit døgn. smiley

• #11   9. jun 2009 som altid er jeg enig med tia.. hvis det er det du vil kan du sagtens nå at ride 3 heste hver dag og ordne stald - men kommer self os an på hvor svært du har med lektier og hvor meget du brænder for det smiley

• #12   9. jun 2009 Jeg går på HF og jeg har måttet tage den trælse og sørgelige beslutning at sælge min hest smiley Det har jeg gjort fordi jeg lige pludselig synes jeg havde meget mere at se til mht. skole og arbejde på daværende tidspunkt (har det ikke mere, da jeg blev 18). Jeg har dog haft tid til at ride nogle dage i ugen også i mine weekender, hvor afleveringer ikke fyldte så meget. Men synes ikke at min hest var tjent med, at være "hygge-hest", da hun er meget mere en konkurrence-hest og da jeg købte hende var tanken jo også at hun skulle være konkurrence-hest og ambitionerne med hende var også høje. Men efter hånden som jeg synes at lektie-mængden blev større osv. så synes jeg det var den rigtige beslutning, da jeg selvfølgelig håber på at hun får det hjem og liv hun har fortjent!
    Vores rektor har også sagt at man hellere skulle have en fritids-interesse end et fritidsjob, da det ville være en god afveksling i mellem lektier, altså at komme til at tænke på noget andet osv.. Jeg er dog også så heldig at have et par veninder, som har heste, som jeg kan ride, så jeg kommer ikke helt til at droppe ridningen - det er dejligt! Men det må blive på et andet plan, og det er jeg også ok med smiley
    Men som de nogle af de andre siger, så vent og se tiden an, for det er sgu træls hvis du ikke føler du har tiden, for hvis man føler at tiden ikke er der, kan interessen for ridning nemt dale - det var nemlig lidt det den gjorde for mig!
    Nanna

• #13   9. jun 2009 Jeg har lige taget mit første år uden problemer smiley

• #14   9. jun 2009 jeg har et arbejde hvor jeg arbjeder fast to gange i ugen. så min får bare fri en eller to gange i ugen..
    syntes ikke det er mega svært at få det til at hænge sammen smiley
    - skal i 2 g efter sommerferien

• #15   9. jun 2009 jeg er 3. års på hhx hvilket vil sige jeg er færdig nu her smiley
    har haft hest alle år - ind i mellem redet 2 - plus at jeg arbejder 2-4 gange í ugen af 4 timer per gang + ride stæver og jeg har da nået det smiley det handler om at prioritere hvad man vil..

• #16   9. jun 2009 ^^^ jeg rider 6 gange i ugen..

Kommentér på:
hest i gymnasiet ???

Annonce