{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Tina R
Tina R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Ulykker i ridesporten {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg er en journaliststuderende fra Århus, som sammen med to medstuderende er i gang med et projekt om sikkerhed og førstehjælpskurser i ridesporten. Vi leder nu efter nogen, som har erfaringer på området.

Vi vil gerne i kontakt med en underviser eller ansat på en rideskole, som har oplevet at nogen er kommet til skade, og som måske ikke har vidst, hvordan man bedst kunne hjælpe. Eller nogen, som selv er kommet til skade flere gange.

Hvis der er nogen af Jer, som har lyst til at bidrage, må I meget gerne skrive en mail til travn@mail.djh.dk, sende en pb eller ringe til mig på tlf. 22 91 23 23 - det ville være en stor hjælp!

Vh Tina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykker i ridesporten
  • #1   8. jun 2010 ved ikke om det har interesse men blev underbensamputeret for lidt over et år siden pga en hestevogns ulykke. det er jo ikke lige det i søger og ville ik sende en mail hvis det ikke havde interesse.

• #2   8. jun 2010 prøv på heste-nettet smiley

• #3   8. jun 2010 jamen jeg er også en af dem der er kommet til skade, med kraniebrud, og mødte kun folk som ikke fattede at hjælpe... så måtte selv gå 600meter efter hjælp.