{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Shetlænder løber ud .. {{forumTopicSubject}}

Jeg har 11 islandske heste der går på en mark .. (alle dem under tre går oppe i skoven)
Og så har nogen det bor cirka 500 meter fra os, to heste .. en Dv og en shetlænder .. (shetlænder er en hingst som er ok stor) og den løber hele tiden op til unghestene i skoven og fordi at den ødelægger vores hejn og vi er bange for at den bedækket går vi self tilbgae med den ..
Men hvad syntes i jeg skal gøre?
De er aldirg hjemme så kan ikke sige det til dem ..
Og det skal lige siges at hestens vand bliver skriftet sådan cirka aldrig .. og ejerne er aldrig hjemme ..

Lærke smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shetlænder løber ud ..
  • #1   15. jun 2010 Hæng en seddel op på deres dør med din mening om de forhold..

  • #2   15. jun 2010 Har prøved .. men det begyndte og regne og så blev den amdret og den gang der dagen efter ..

  • #3   15. jun 2010 kunne du evt. trække et ekstra sæt hegnstråde evt. bare på det stykke hvor den bryder ind til unghestene? altså så der kommer 4 tråde på ? de der små bisser hopper gerne mellem eller kravler under... men med 4 tråde er det nok ikke så tillokkende længere...

  • #4   15. jun 2010 Kia - Altså mine Hopper er vist bange for den ..
    Og den løver hele tiden derhen .. og det er jo bare det at den er van til at få stød tror jeg .. fordi den går bare igemmen det ..
    E´ller den er ikke gået igemmen endu men den er der bare vær dag jeg kommer hjem fra skole nærmest ..


  • #5   15. jun 2010 Behold den og ring til falck så de kan hente den. Det gjorde vi med en hund engang der blev ved med a bide ud efter vores heste, vi lukkede den ind i en boks, vi så aldrig hunden igen, kun i snor fordi ejeren fik en bøde.

  • #6   15. jun 2010 Pernille - okay ..

    Men nu har min mor lige sagdt at hun køre derop i morgen og i aften og ser om de er hjemme smiley


  • #7   15. jun 2010 jeg havde læst at den gik ind til dine ungheste... men hvis den bare står udenfor hegnet, så sker der jo ikke noget... så kan du prøve endnu en venlig opfordring til ejerene om at få styr på den, eller ringe til falck eller politiet om en løs hest....

  • #8   16. jun 2010 Kia - nej går ikke rigtgit ind til dem .. men sidste år ødelage den vores hejn så de gamle løb ud ..

Kommentér på:
Shetlænder løber ud ..

Annonce