{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Longering af shetlænder... (langt) {{forumTopicSubject}}

Der hvor Flicka står, har de en lille shetlænder, jeg tror virkelig, at den er i fare for, at blive forfangen, da den er mega tyk ! Den er ikkehård på halsen og ikke ømfodet - så jeg vil gerne gøre noget ved det, inden den bliver syg !
Jeg har fået lov til, at longere ham, hvilket jeg er meget, meget glad for, det ville ikke være så godt, hvis han blev syg ^^ så vil min lillesøster nemlig ride på ham - men han bukker og stejeler, det er derfor jeg vil longere ham.

Han kan ikke finde ud af, at blive longeret, derfor gav jag ham bare ca. 2 meter snor, og så løb jeg med ham rundt (jeg vil gøre snoren længre og længre, så han måske finder ud af det) men han bukker og stejler helt vildt !
Når han så gør det, bliver jeg bare stående, og så snart han sætte benene i jorden, løber jeg videre, så han ser, at selvom han stejler, kommer han ikke ind, og får ikke sin vilje - er det en god måde at gøre det på ?
Han forståe ikke, hvis man skælder ud på nogle måder, han plejer at få sin vilje, jeg vil derfor ikke råbe af ham, eller andet - men tror i ikke, at det hjælper bare, at løbe videre ? det er som om, at han hurtigt finder ud af, at han ikke får noget ud af det...

Forresten, tror i ikke det er lidt glædesspring ? Han plejer jo ikke kome ud, og han har ørene frem når han gør det og han stopper ikke før han har brugt en masse energi ? =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Longering af shetlænder... (langt)
Kommentér på:
Longering af shetlænder... (langt)

Annonce