{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJEMMELAVEDE FLUESPRAY?!
  • #1   30. jun 2010 eddikke, citron, pressede hvidløg og en smule vand på en sprayflaske smiley

• #2   30. jun 2010 Prøvede lige i går at afprøve blandingen af knuste hvidløg, eddike og citronsaft. Det havde absolut ingen virkning på klæger og tordenfluer. Men det kan jo godt virke mod andre insekter:)

• #3   30. jun 2010 Det virkede altså på mine heste sidste år da jeg brugte det smiley

• #4   30. jun 2010 Vi bor i et moseområde så vi har rigtig mange klæger, så det skal være ret krads før det virker hos mine heste. Jeg plejer at bruge fri-for-bremser, det virker da lidt:)

• #5   30. jun 2010 jeg har også prøvet ovenstående blanding. ved ikke helt med effekten, men det virker i hvertilfald mod ponyer smiley lol. albert spænede væk fra mig da jeg kom med stadset så hurtigt hans ben kunne bære ham.... fy føj...mens hingstebassen synes det var en udsøgt delikatesse og havde nær ædt svampen med det på....

måske virker det også lidt mod fluerne, synes ikke hestene var nær så irriterede resten af aftenen.

• #6   30. jun 2010 Min mor arbejder hos Linds as i Vildbjerg -
    der kan man købe noget som jeg ved at selv en dyrlæge anbefaler som 100% hjælper mod fluer og andre trælse insekter.
    Det hedder TECTONIK og koster kr. 625 incl. moms for 1000 ml.
    ( evt. kan 2 personer jo dele, hvis man umiddelbart syns det er dyrt)
    MEN HUSK DET VIRKER....Det er meget bedre end de man køber i diverse heste butikker af diverse forskellige mærke af fluespray.

Du finder det sådan her hvis du ønsker at læse mere:

- gå på www.linds.dk
    -vælg online
    -gå ind under dagligvarer
    -ude til venstre vælger man ukrudts og skadedyrs midler...

• #7   30. jun 2010 ups må jeg egentlig reklamere for både firmaet og produktet???

Ved ikke for så må jeg jo slette mit indlæg???

Kommentér på:
HJEMMELAVEDE FLUESPRAY?!

Annonce