{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Fluespray e.l. Til tissemanden? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Rocky er meget plaget af fluer nede ved tissemanden. Og jeg kan simpelthen ikke huske om jeg kan spraye med den hjemmelavede fluespray der nede.. Den indeholder (skal lave den om lidt..) eddike, citron, hvidløg og lavendel olie.
Hvis det er en dårlig idé, hvad anbefaler I? smiley

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fluespray e.l. Til tissemanden?
  • #1   19. maj 2017 Jeg ville ikke gøre det. Tænk hvis du sprøjtede en blanding af ovenstående (her tænker jeg mest på eddiken og citronen) "dernede" på dig selv? Så uden nogen som helst form for viden om det, så ville jeg fraråde det. Ville være bange for, at det ville begynde at svie "dernede" smiley

• #2   19. maj 2017 Jeg dupper rund om smiley
    Ikke direkte på tissetrolden, men på huden uden om. Så plejer de flyvende små djævle holde sig væk..

• #3   19. maj 2017 Nej, jeg ville ikke putte det direkte på tissefyren. Man kan nok som Elin skriver, duppe lidt ved inderlår og sådan, ligesom man heller ikke vil spraye hesten direkte i ansigtet af hensyn til øjne o. lign. Jeg tror det bliver lige krads nok til sensitive områder smiley

• #4   19. maj 2017 Den opskrift du bruger ved jeg ikke om har ret meget effekt, men logikken er at man har blandet det, som husråd siger lugter afskrækkende for insekter.

Så, om du sprøjter på penis eller pelsen udenom er vel det samme ift om lugten afskrækker insekter.

• #5   19. maj 2017 Ja for ordens skyld så var det ikke på selve penisen men på "hylsteret" jeg tænkte smiley men ja det giver mening at duppe rundt om i stedet for smiley

Mvh TT

• #6   19. maj 2017 citron må bestemt ikke bruges på sarte områder, her er penis et ret sart område smiley

Sikker på den ikke lugter og det er derfor fluer irretere? I så fald så prøv at vaske den, det skader jo ikke lige at rengøre trolden hvis du ikke har gjort det for nyligt smiley

• #8   19. maj 2017 Han lugter ja da han producerer en del segma. Han har dog ikke ret meget siddende fast og den blev ordnet i april af dyrlægen, hun syntes faktisk ikke den var så slem som jeg forestillet mig smiley

Mvh TT

• #9   20. maj 2017 jeg bruger fluespray af samme opskrift, det tror jeg godt du kan bruge, det er ikke særlig stærkt, men lugter en del

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 110
    #10   20. maj 2017 Det ville jeg slet ikke bekymre mig om, så længe det kun er udenpå. Det er i hvert fald det område, min vallak er mest plaget i, så selvfølgelig skal han have fluespray der.

• #11   21. maj 2017 Jeg bruger næsten samme opskrift og giver et lille sprøjt mod den fra omkring 50cm afstand. Min har aldrig været generet af det smiley

Kommentér på:
Fluespray e.l. Til tissemanden?

Annonce